2010-02-03

Try【i.D】♫ ♪

HAAJ! I dag har jeg været på arbejde - hvor der lige i tiden er intet at lave, hvilket højst sandsynligt skyldes al den sne - og nu sidder jeg herhjemme; selv om jeg faktisk burde at være på vej til japansk. meeen, det er jeg jo så tydeligvist ikke. Det skidt af mig, men ÆRLIGTALT; den sne er ved at gøre mig vanvittig! Det gør mig så negativ når jeg skal kæmpe en strid battle for at komme ned til stationen, for så at høre DSB sige i højtalerne: "Toget mod København er denne gang desværre aflyst. Det næste tog mod København kører fra Frederikssund om tyve minutter. Vi beklager den ekstra ventetid, som skyldes det uventede snevejr". DET FORHELVEDE IKKE UVENTET ! Det kan godt være at der ikke er meget I kan stille op, men I skal forfanden ikke prøve at bilde mig ind at vejret kom bag på jer - De har varslet om det i flere dage nu, ffs. Tag jer sammen ! Derfor undgår jeg nu at stå i en situation hvor jeg ikke kan komme hjem fra Vanløse, eller hvor langt jeg nu end ville nå, ved simply bare at blive hjemme og læse. Desuden var jeg der i mandags, og en gang om ugen er vel bedre end slet ikke, riight.
Anyways~, for ikke at være så skide negativ all the time, så købte jeg mig et i-D magazine på vejen hjem - de havde godt nok kun maj 2009 issue, men det godt nok. For jeg har jo det nyeste VOGUE og ELLE, såe dem kunne jeg jo lissom ikke købe igen. Og da jeg læste en artikkel om Robert Pattinson, skete der noget uventet. Ikke så meget det at jeg egentlig læste selve artiklen, men mere de billeder det var sat til. For jeg har altid fundet ham ufattelig uattraktiv og waaaay too hairy, menmenmen, på de her billeder er han faktisk ret charmerende. nomnom, nu forstår jeg lidt bedre al den fangirling der har været omkring ham. Though, så lækker synes jeg endnu heller ikke at han er ! Men hvis man kan få fat i bladet kan man jo selv se efter(笑). Second, så det første gang jeg køber det her blad / prøver det. Og jeg er egentlig meget godt tilfreds. Jeg synes at i-D har et bredere perspektiv end VOGUE faktisk. Sådan forstået: at de dækker over en større mængde af mennesker. VOGUE er stadig fantastisk, det ikke det. Men i-D har for eksempel mere asiatisk fashion inde i deres blad, de har en hel fotosession med - i dette tilfælde - lidt kimono inspired style, mixed med highfashion brands. Og samtidig viser de meget af det der var hot i London "den gang". Det jo efterhånden næsten et år gammel dette blad, som jeg har været så heldig at få fat i. lol, seriously f a a i l.
【Blusen er købt i BikBok - totalt off, men altså. Den var nu meget fin alligevel. Makeup: Dior, Forever Living Products.
Nå, men nu burde jeg virkelig begynde at læse lidt japansk. Jeg har også en matematik aflevering til i morgen, som jeg stadig ikke er blevet færdig med, fordi jeg bare er totalt stuck. Det sutter seriøst meget! For jeg burde bare snart få det ind i mit hoved at jeg skal have en uddannelse, hvis jeg vil videre fra hvor jeg er nu - og tro mig, jeg er træt af at vågne op til det samme helvede hver eneste morgen. Men måske faglig uddannelse bare ikke er mig? who knows? måske jeg skal ud i fysisk arbejde/skoling, for at lære det og for at få den rette interesse for det. Men hvad kan man så blive udover elektrikker eller en anden slags håndværker. Og no offence, men jeg vil helst ikke ende som min bror. Det bare ikke mig ! - Jeg vil bare gerne have en masse penge, så jeg lykkelig(笑). Færdig, slut ! Hvorfor skal dét være så skide krævende, altså. Buhuu.

Take care!
ネリアでした

Ingen kommentarer: