2010-02-17

心の気持ち ♪ ♫

やったぁ~!as in: I FUCKING DID IT!(笑). A L T passer. Jeg fik hele min ugeplan til at gå op som jeg ville have den! Det føles fantastisk Benne og jeg fik lavet matematik i mandags, jeg spiste hos Line tirsdag, Lulu og jeg var i Fields i dag, i morgen skal jeg på tour med grandma'&Kasper, fredag skal jeg undervise + æde med Marina og på lørdag skal jeg passe the kids next door. Og don't worry, jeg skal nok komme ind på alle detaljerne ved hver aftale, for de var næsten alle sammen et eventyr. 
--> Som sagt fik jeg jo så lavet matematik med Benne i mandags. Jeg havde fri klokken 14 og havde en mega head ache, så havde egentlig skrevet til Benne og spurgt om vi ikke kunne udskyde det, men jeg fik det bedre, så det endte med at jeg faktisk kom afsted alligevel. Vi skulle mødes på Frederiksberg metro st., kl 16! Min mobil valgte så at løbe tør for strøm i det øjeblik jeg stod på toget, men vi havde jo aftalt et tidspunkt, så hun ville vel komme og hente mig på et tidspunkt, tænkte jeg. Da jeg så kom på stationen
15:59 var der ingen Benne. mmh.. så blev klokken 16:15 og jeg tænkte: jeg kigger da lige ovenpå og ser om hun evt. skulle stå der. Stadig ingen Benne. Så jeg gik ned igen. Da klokken så slog 16:30 tænkte jeg at jeg nok hellere måtte prøve at kontakte hende, men hvordan fanden gør man lige det når ens mobil er løbet tør for strøm og man ikke aner hvad nummeret er!? Man spiller lige så stupid som jeg er, og går rundt og spørg om man evt. kunne låne en mobil telefon, og så tilføjer man først bagefter at man bliver nødt til at sætte ens eget SIM-kort i. Når det ikke kan lade sig gøre, vælger jeg selvfølgelig at spørge en vagt om han ikke godt lige kunne gøre det for en. Hvilket jo så bare kræver at man lyder som om man er på randen til at bryde ud i gråd - så kan de ikke sige nej. Anyways, jeg fik så lov at putte mit eget SIM i, og ringede så. Første gang tog hun den ikke, anden gang var der lissom optaget - DUH! Men så fik jeg i det mindste skrevet nummeret ned på min hånd, så jeg havde mulighed for at låne en anden mobil, i tilfælde af at han pludseligt skulle gå. Jeg får så lov at prøve at ringe igen, denne gang bare fra hans eget SIM. Stadig optaget ... nå, jeg siger tag og tænker at jeg ville finde en telefonbox ... EN TELEFONBOX!? Vi er i 2010, hvad fanden tænker jeg på?! men det skal altså lige siges at der rent fanktisk findes en ved Frederiksberg st. fandt jeg jo så ud af. Så jeg smækker en 5'er i og trykker nummeret. Optager. Så jeg skynder mig at lægge på og får pengene igen. Så prøver man én gang til, men så tager kosten den fandme ikke igen! Og så får jeg ikke engang min 5'er igen. ÅH! så jeg spørg igen en forbi passerende om jeg ikke må låne hans mobil. Selvfølgelig måtte jeg da det!(笑) jeg ringer to gange, og begge gange er der ingen der svarer. Jag sagde tak, og han gik. Så  måtte jeg jo veksle så jeg kunne ringe fra den forbandede box igen. Så jeg siger til manden i DSB kiosken : "Kan du veklse den her til nogle 5'ere?" - manden bag disken: "øhh, jeg har kun to 5'ere?" - mig: "Jamen så giv mig forhelvede dem, plus en 10'er?!". STUPID! Så er jeg tilbage ved telefonboxen, og denne gang tager hun den fandme! fuck yes. Det viser sig så at Benne har stået på stationen siden 16:15 i en kæmpe, oplysende lyseblå jakke. Hvad fuck gik der galt ? Vi har stået ved siden af hinanden, UDEN at se det. I simply do n o t get it?! Okay, og det var så faktisk den vildeste historie. Hvis du synes den vare boring er det bare fordi der sker mere i dit liv, end i mit. and then fuck u. 
--> Nå, men tirsdag var en rigtig laaang dag på arbejdet. Men jeg fik fiskefilet hjemme hos Line bagefter, og det var n0m n0m. +at Line fik mig til at grine så meget at jeg kom til at græde, tehee Jeg hygger mig altid i dit selskab, honey Du jo fantastisk, så hvem ville ikke det.
--> I dag mødte jeg så Lulu igen, for første gang i rigtigrigtigrigtig laaang tid! Det var var awesome. And I loooved her red lips naice! anyways, vi mødtes kl 12 og så sku hun lige et mindre ærinde på posthuset, hvorefter vi så tog til Fields for at spise luunch. Nu er Lulu jo vegetar - hvilket jeg ingen problemer har med - men jeg var lidt nervøs for at vi så ikke kunne finde et ordentligt sted at spise. Men hvad kom man så forbi? The President! Den samme slags restaurant de har på Fisketorvet, som jeg spiste på med Line for ikke så længe siden. Og de havde noget som Lulu godt ville have, og så kunne jeg jo få en clåååbsandwich(笑). Guf-guf var det Og mens vi spiste fik vi også snakket om alt det, som vi ikke har fået snakket om de sidste hundrede år. Anyways, det var jo egentlig kun meningen at vi sku have frokost og så, måske gå en enkelt rundte, men så heller ikke mere end det! Og alligevel, fik vi nok begge brugt for liidt for mange penge i forhold til hvad vi havde regnet med(笑). Ikke at det gjorde noget, det var jo ikke sådan rigtig lal. Det var faktisk nogle okay fede ting der var. Jeg fik to trøjer i Esprit - trods det at jeg altid har syntes at deres collectioner virkede en smule dull, så fik jeg to cute tops. +Refill foundation, and some other crap. Og Lulu fik både tøj og sko - hvilket jo seriously altid plejer at være mig!(笑). Men det var rigtig pænt til hende, og jeg er bare glad for at jeg kunne hjælpe hende med at sige ja og nej. Og lige én ting til dig Lulu, når du læser det her: har jeg intet imod at du tager imod inspiration fra mig. Tværtimod, så ser jeg det mere som et stort kompliment at du lader mig give dig det samt at du tager imod mine råd
Og så lige en anden ting, for at "fejre" min brors bday, som var fredag i sidste uge, er jeg faktisk lige kommet hjem fra biografen, hvor vi så "Percy Jackson & the lightning theif". Jeg hørte at det var den samme instruktør, som havde lavet de to første Harry Potter film. Og ærligtalt, det kan godt være at man nogle gange skal tage i betragtning hvad andre har lavet før, men nu var det jo ikke en ny Harry Potter film jeg satte mig ind for at se. Det var noget helt andet, så alle de dårlige anmeldelser den har fået, kan i godt tage at putte langt op, i whatever. For det holder jo ikke. Det var en udemærket eventyrs film, baseret må noget græsk mytologi med meget fine eventyrtræk, som man lærer det i folkeskolen. Og så er den ikke længere. Den var udemærket! P u n k t u m.
--> Nevertheless, I morgen skal jeg ud med grandma' og Kasper. Jeg tror det bliver en god tur!(幸). Mest fordi jeg har savnet Kasper. Jeg ser ham ikke så tit, desværre. Tilgengæld glæder jeg mig så også virkelig til de dage hvor jeg så skal se ham

--> Jeg købte btw. også lige marts udgave af British VOGUE - med Alexa Chung som cover feature, uff! - så det tror jeg lidt at jeg vil gå i krig med nu. Og bagefter kan jeg måske når et afsnit af min current jdrama, w00p.
bai baii!

Ingen kommentarer: