2010-02-28

二月のフィナル。

>> GODAFTEEEN. Det har været dejligt med en søndag, huh'. Freetime! Fuck yes. Og jeg har ikke lavet andet end at se tv, sove, spise og sidde foran min computer, mens jeg har været ubeskrivelig grim(笑)I love it. Men det har jo desværre alt sammen en ende, og i morgen begynder endnu en travl uge - og jeg glæder mig ikke ved tanken, for at være helt ærlig. Dagen i morgen står på arbejde fra 08:00-14:00, og så i skole fra 17:30-21:30. Og denne gang, s k a l jeg simpelthen afsted. Jeg var kun til matematik i sidste uge, og jeg kommer ikke til japansk på onsdag, så jeg bliver sgu nødt til det. Tilgengæld glæder jeg mig ret meget til på onsdag. Jeg ved ikke helt endnu om jeg skal undervise, men Kasper kommer i hvert fald og spiser, og så skal vi se premiere på den nye Criminal Minds sæson. Jeg glæder mig simpelthen ubeskriveligt meget ! I want wedensday to be n o w.
>> Eftersom at jeg så en ret interessant dokumentar i eftermiddags - og jeg jeg er en supergeek - så har jeg lige en række random spørgsmål til dig derude, og jeg vil faktisk gerne have at du svarer ærligt på dem! Meget enkelt - det er bare ja-nej spørgsmål : 1) Mener du at det findes få som rent faktisk er værd at spilde tid og kræfter på ? 2) Er du jaloux på andre ? 3) Har du brug for at andre ser op til dig og misunder dig? 4) Finder du ofte sig selv i en situation hvor du ikke har medfølelse for andre, selv om de følelsesmæssigt er sønderkunst ? 5) Synes du ikke at der bliver sat nok pris på det du laver / gør ? 6) Nedgøre du ofte andre mennesker ? 7) Er du dårlig til at håndtere kritik ? 8) Har du svært ved at holde / have længere forhold med andre mennesker? - hvis du svarer ja til spørgsmålene : på en skala fra 1-5(hvor 5 er meget), i hvor høj grad ?
>> Og så var det forresten at jeg i går efter arbejde blev færdig med at se アキハバラ@DEEP. Jeg synes den var god, og jeg ville nok ikke have noget i mod at se den igen. Meen, jeg tror lige jeg ser the movie først. Den har jeg alligevel også fået hentet, så det kan jeg ligeså godt. Det fungerer jo også som en slags japansk undervisning for mig. Man kan godt lære ved bare at lytte - det bestemmer jeg hermed i hvert fald. Anyways, jeg er allerede i gang med at hente en ny jdrama (笑). This time it's : Fire Boys. Jeg har endnu ikke nogen som helst anelse om hvad den handler om, andet end hvad titlen antyder, men jeg så så jeg at den var en af de sidste(på den side hvor jeg henter dem fra), som var kategoriseret som "Human drama, Romance, Action" - og jeg elsker hunman drama+romance i en, så det blev altså den! I'll let u know when I'm finished.
>> Udover at have lavet de førnævnte ting, så har jeg selvfølgelig også set Livvagterne og Flashforward i dag. Og det var udover det sædvanlige ! I love it. De var begge sådan nogle afsnit, som man for alt i verden ikke ville misse ! Og det gjorde jeg i den grad heller ikke. Desværre er det, det sidste afsnit for Livvagterne næste søndag, which is sooo sad! Men jeg skal nok stå klar, lige så snart de beslutter sig for at broadcaste den næste sæson. 
Anyways, jeg har ondt i hoved og skal mega tidligt op. Så jeg tror faktisk jeg vil lægge mig i min seng og slappe af indtil i morgen kl 05:30 hvor jeg står op. Og selvfølgelig sove så meget jeg kan nu. Nu hvor hele næste uge bliver en stor omgang søvnløs, arbejdsuge.
>> GODNAT.

PS. Vidste du at man faktisk kun kender til to i verden, som lider af alle ni narcissistiske personligheds træk? Og at de i virkeligheden er karakteriseret, som verdens farligste personligheds typer? I find it fucking fascinating! Sleep tight~

Ingen kommentarer: