2010-02-21

アイキャンデー★

hellow~ Jeg har i de sidste par dage gået og tænk lidt over, om det var muligt for mig at lave en liste over de mennesker i verden - som jeg har lidt kendskab til - som jeg synes er de pæneste. Og først tænkte jeg at det var helt umuligt; at lave en liste med bare tyve mennesker, som er pæne? Men efter længere tids tænkning og overvejning har jeg, trods min kræsenhed, fundet tyve mennesker som jeg mener fortjener at komme på min "top 20 - eyecandy list 2010". Og hvor ellers end på en blog, skal den lægges op.
”Eyecande” ér det essentielle i denne liste, though, jeg vil godt lige tilføje at det skal tages med et gram salt eller to. For ærligtalt, så kan den rolle de spiller, eller det de nu ellers gør som erhverv være et ret godt hjælpemiddel til at fremstå en smule mere sexet, end de måske faktisk er i virkeligheden som personer. Der udover vil jeg også gerne tilføje at der er noget der hedder ”hver sin smag”, så hvis du ikke kan lide mine choices, så det bare too bad for dig. Yderligere vil jeg godt tilføje at denne liste på ingen måde er baseret på at jeg er fan af deres holdninger. Havde det været sådan en slags list, havde den set meget anderledes ud! Anyways, enjoy!
 
 
My reasons : Det ingen hemmelighed at min første plads går til Aoi, anden guitaristen i The GazettE. Personligt har jeg været fan af bandet siden 2006 cirka. Og Aoi har hele tiden været favorit figuren, for mig, i det band. Trods det at han faktisk fyldte 31 år, den 20. januar i år, så ligner han absolut stadig en jeg ville kunne acceptere at date. Hvilket jo også ses på, ikke kun hans perfekte udseende, men også den måde han vælger at agere bag kameraet. Om dét så er tidlig demens kunne jo også være en mulighed, men jeg vælger at være optimistisk og tro at han bare er ung af sind – og derved krydser jeg også fingre for at jeg en dag selv for chancen for at møde ham. Han er the top of my list og the love of my life! Og derudover en fantastisk guitarist. So sexy! Generel info : Han er født d. 20. Januar 1979 i Mie(Japan), hvilket vil sige at han i Januar rundede de 31 år. Han er second guitarist i bandet The Gazette, som blev dannet tidligt i 2002. Hans guitar kan høres gennem den venstre højtaler.
 

My reasons : Giirl, u've got the WOOSH-look. Hun er SÅ smuk! På den der helt naturlige måde. Jeg elsker at hun er så bleg og har det mørke hår, samt de smukkeste mørke øjne til. Og så har hun en krop der siger spar to. Det skider jeg på, så kan jeg være noget så gay, men fuck hun lækker ! Hun er nok også en af grundende til at jeg faktisk gider bruge til på at se Twilight-sagaen. For ikke alene spiller hun jo ret godt, men som sagt så er hun jo så overdrevet lækker, at jeg ikke få mine øjne fra skærmen når først jeg ved at hun er der. G O R G E O U S ! Generel info : Kirsten Steward er født d. 9. April 1990. Hun er opvokset i L.A. sammen med sin far, John Steward som er scenemanager og TV-producer og moderen, Jules Mann-Stewart som er script skriver. Kristen begyndte sin skuespillerkarriere som 8-årig efter en agent havde set hende optræde i skolens juleshow. Kristens første rolle var en lille rolle uden replikker i Disney Channels The Tirtheen Year. Senere har hun spillet med i mere kendte film som Panicroom, og beskæftiger sig pt. med Twilight-serien.


My reasons : Jeg husker tydeligt den første jdrama jeg så dig i. 花ざかりの君たちへ! Du ikke kun fantasitsk pæn, du også mega funny! Og jeg faldt pladask for dit smil og dine øjne – Ikuta er SÅ vold naice. Og han fortjener en grammy for sexiness in a cute way. Du har faktisk også fået mig til at se ハチミツとクローバー, alene baseret på den grund at du var med som en af hovedrollerne. Og jeg synes den var fuck kedelig, men jeg så den, fordi du var med. Og jeg ville sikkert ikke tøve med at gøre det endnu en gang. Generel info : Født d. 7. Oktober 1984 - therefore, 25 år gammel. Han har efterhånden spillet med i mange jdramas, musicals og film. Han blev nr. 3 på Johnny's Talent Average Drama Ratings 2009.

 
My reasons : Efter jeg så 花ざかりの君たちへ, som den første jdrama med dig, synes jeg du var grim. Så så jeg 花より男子, så synes jeg du var mega lækker lige pludseligt. Så så jeg dig på den rødeløber i Japan, og så synes jeg egentlig også du så lidt sød ud. Og nu har jeg set 貧乏男子, og nu kan jeg ikke andet end at holde af dig. Oguri kan spille alt, lige fra stupid og lallende freak til det rigeste svin med den sygeste charme. Han er så naice on-screen. Keep it comming, jeg vil se mere! Generel info : Hans debut rolle var i Great Teacher Onizuka(1998) og blev mere og mere kendt efter den rolle. Dog fik han først en rigtig lead rolle i en drama i 2006, Shinichi Kudo i Detective Conan. Han har været aktiv siden 1994 og er det stadig. Derudover er han født d. 26. December 1982 i Kodaira, Tokyo.


My reasons : Ham kende vi jo alle sammen fra The Mentalist. Og UFF en hawttie! Han er så vold cute når han smiler, og jeg elsker den arrogante ass han kan spille. Og så hans halvfedtede lokker, der er lige til at rive fat i. Anyways, han er i hvert fald også en af de typer der gør det værd at se The Mentalist. Serien i sig selv er god, det slet ikke det, men han passer bare så perfekt til den rolle, og han gør det så godt. Så naice !  Generel info : Født d. 30. Juli 1969 i Australien - derfor 40 år nu. Han har været aktiv siden 1987 som skuespiller. De mere up-to-date og kendte stykker han har lavet, er rollen som Christian Thompson The Devil Wears Parada, og den betydningsfulde rolle som Patrick Jane i The Mentalist.

 
My reasons : Altså, seriously! Man kan jo ikke andet end at sige b e a u t i f u l. Smukke øjne, sexede læber og så en body der kan bære hvad som helst. Og så hun mega god i roller som superbabe! Generel info : 34 år og født i L.A. d. 4. Juni 1975. Hun har fem børn, deraf er tre af dem adopteret og to af dem er hendes egne. Udover at være en fantastisk skuespiller er hun også Goodwill Ambassador for FN's flygtningehøjkommisariat. Hun har været aktiv fra ca. 1982 og derfra været med i et hav af film og andet, og så har hun jo som bekendt også vundet fantastisk mange priser.


My reasons : Though I haven't seen much of him yet, så synes jeg han er amazing. Selv når han "græder" er han stadig mega cute - lige til at kramme, og ja! vi snakker både i 貧乏男子 og 恋空! Desuden så ligner det at han har den mest perfekte hun ever, så blød og ren, umm! Det jo guf, og direkte ind på en 7.plads på en eyecandy list. Der var ingen tvivl om hvorvidt han var indenfor min top ti. Jeg kan slet ikke vente med at få fat i Bloody Monday så jeg kan se mere til den hawttie. Generel info : Han er født i Ibaraki, Japan d. 5. April 1990. Hans tidligste skuespil startede ca. tilbage i 1997, da han blot var 7 år gammel. Udover at være skuespiller er han også sanger - han debuterede som sanger i en gruppe kaldet Brash Brats. De er dog on-hold mens Miura Haruma arbejder på sin skuespiller karriere. Hans første leading role i en jdrama er i Bloody Monday.


My reasons : Hun var min allerførste gay-love on screen. Hun spiller med i the L word, som en styg super dyke, og hun gør det simpelthen så godt ! Yderligere har hun også nogle ret sexede træk over sin krop, for hun er egentlig ret maskulint bygget – mest fordi hun jo er trænet op til det – men fordi hun samtidigt er så tynd bliver hun ikke så mand at se på. Hvilket jo er ret for, eftersom at hun jo faktisk ér født til at være af hunkøn. Generel info : d. 29. December 1977 Blev Kathrine Moennig født i Phildelphia, og er datter af Mary Zahn (Broadwaydanser) og William Moennig (violinmager). Hun er mest kendt for sin rolle i the L word, som Shane McCutcheon. Hun har studeret på The American Academi of Drastic Art og også arbejdet som model, for en tid.

My reasons : Tilbage til power-babes! Hvad sker der for at hun kan hoppe i et mega tight læder outfit og så ligne sex on a stick ? ! Jeg vil sige at Underworld-Kate vs. Van Helsing-Kate, der vinder Underworld-Kate helt klart. Dermed ikke sagt at hun ikke også er vold naice i Van Helsing, men at hun i Underworld bare worker det outfit to the limit. Hun skulle i hvert fald ikke løbe ret mange gange rundt om mig ... Generel info : Den engelske skuespillerinde er født d. 26. Juli 1973 i London. Hun har blandt andet været med i Pearl Habour, Underworld og Van Helsing. Hun har været aktiv som skuespiller fra ca. 1991 til nu.


My reasons : ”Hvor kliché” I KNOW. Men han er altså ret så naice nogle gange. I loove det der ”I got fucked”-look han ligesom kører ret tit, som han så alligevel formår at redde med en habit jakke eller andet, for ikke ligne en der virkelig lige er stået op. Og så har han også de der eyes, som er sådan lidt dark og en smule intelligente også. I love, I love!Generel info : Robert Thomas-Pattinson er opvokset i London og er født d. 13. Maj 1986. Udover at være skuespiller, arbejder han også som sanger og model. Han spiller selv blandt andet guitar og klaver. Han har været aktiv som skuespiller fra 2004 og er det stadig, pt. i samarbejde med Kirsten Steward i Twilight-serien.

 
My reasons : Her snakker vi den Julia man så i starten, lige pt. er jeg ret sikker på at hun kører en hooker-stil udover det sædvanlige, men da jeg ikke er sikker får hun alligevel en 11. plads på denne liste. For hun var altså noget så køn da hende og Elena Katina startede pop-duoen t.A.T.u. - Godt nok var hun også ret ung der, men vi midster vel alle sammen vores charme før eller siden. Anyways, hun er sexet som jeg husker hende, og det er dét der tæller denne gang. Generel info : Hun er født og opvokset i en middel-klasse familie i Moskva fra d. 20. Februar 1985. Da hun blev 6 år, kom hun på musik skole, hvor hun lærte at spille klaver. Da hun fyldte 9, joinede hun børnekoret Neposedi, som derefter ledte hende til at møde Elena Katina, og sammen dannede de t.A.T.u.


My reasons : Ååh, my princess HeeChul. Du er ren og skær love! Du har perfect skin, perfect hair og så finder du dig ikke i noget som helst. Og så elsker jeg at du ikke danser rigtig med under Super Junior's preformances. Det som om at på de tidsunkter kan du sagtens nøjes med at stå lidt i baggrunden, men ellers skal du være 100% midtpunkt. Men ikke desto mindre, så er du noget for dig selv, og så har du et af verdens mest vidunderlige smil. Generel info : Født d. 10 Juli 1983(26). Arbejder som skuespiller og sanger, og er en del af den koreanske pop-gruppe Super Junior. Han havde en kort pause efter en bil ulykke, hvor en anden fra Super Junior også var med. Han blev rådet til at holde ca. tre måneders pause, men efter han blev udskrevet lavede han et comeback d. 25. November.


My reasons : He is looove! Jeg så ham første gang i et c.s.i afsnit, hvor jeg tænkte "uff, hvem er nu der?!" med meget åbne øjne. Og lige siden har jeg fået hjerte banken hver gang han fik en scene. Han er s adorable og så spiller han også en af de der lab-guys som bare skal være intelligente at høre på altid - igen, et mega turnon! Generel Info : Født d. 14. December 1969 af kinesisk og amerikanske forældre, i Washington D.C. Han er en amerikansk skuespiller, som nok er mest kendt for sin rolle i c.s.i, som Archie Johnson.


My reasons : Du ér min bedste ven og jeg vil nok altid holde af dig, selv om du går hen og bliver en slatten tigger. Men lige pt. er du slet ikke så slem, som du selv tror. Nok ligner du mere end lille dreng, end du gjorde før. Men derfor har du stadig sexy træk over dig. Jeg elsker din lange tynde stænger, og dit blik når du skal nedstirrer en klam kost der tror hun er bedre end dig. Dét er turn on! Desuden har du også mere style end de fleste man finder i denne her verden, så den del gør også at du nu er havnet på min liste, mellem alle de her celebs. Generel info : Han er født d. 15. Oktober 1989. Vores kendskab går ca. tilbage til 2000 da vi begge var 10 år gamle. Vi har gået både i folkeskole og i gymnasiet sammen, og hænger stadig sammen, som var vi enæggede tvillinger med en magnet i røven.


My reasons : Her snakker vi the fame-girl i Death Note. Personligt synes jeg at hun har et meget naturligt og meget normalt lille-japansk-skole-pige-look over sig, men fordi hun er så harmonisk i ansigtet, er hun bare skide køn at se på samtidigt. Og så hun ikke en gang så grim når hun græder – hun kan rent faktisk bære at græde snot i skærmen på os andre, mens hun stadig er køn at se på. Hi5 for det! Og så elsker jeg hendes tiny legs. Generel info : Født d. 17. August 1988. Hendes profession er skuespiller og hun har været aktiv siden 2000 til nu. Hun har været med  ret mange tv serier og film; deraf er Death note nok den meste kendte.


My reasons : jeg ved godt at det er en ”eye-candy” list, men nogle gange så kan erhvervet også spille en lille rolle, hvilket jeg har en mistanke om at det gør i dette tilfælde. For Matthew G. Gubler er så overdrevet super naice i Criminal Minds. Hans overlegne intelligens tænder mig. Og så at han er en smule super geek – det altså en smule turnon. Generel info : Fra Las Vegas, Nevada, U.S. d. 9. Marts 1990 og kendt som skuespiller, film director, sketch artist og tidligere fashion model. Han debuterede i filmen The Lift Aquatic With Steve Zissou fra 2004.  I dag er han nok mest kendt for sin rolle i Criminal Minds, som super nørden. Men udover det har han haft mange side shows, mens han har været med i serien.


My reasons : U rock! Og det jeg allerbedst kan lide ved hende, det faktisk når du spiller en snotforkælet psykopat. Jeg har set hende i to roller nu, som sindsforvirret kost, og hun var lige sej begge gange. Yderligere har hun også et ret naice ansigt, på den lidt utraditionelle asaiatiske måde. Der er måske sådan lidt noget vestligt over nogle af trækende, som gør at du afviger lige dét, og så er med til at gøre hende sådan lidt mere speciel i the look. I likez.Generel info : Født i Tokyo, Japan d. 17. November 1984. Skuespillerinden har været med i en del shows, deribandt en af mine personlige favoritter 花より男子.


My reasons : Kinda cute, på den der lidt stille og rolige måde. Jeg har ikke set hende i andre rolle end Cho i Harry Potter, men jeg kan huske at jeg faldt over et billede af hende på google, fra en eller anden redcarpet-party, hvor hun var noget så yndig. Og lige siden har jeg bare set hende som en beauty. Faktisk som en af de eneste i hele Harry Potter serien, som var værd at kigge på. Generel info : Katie er født i Skotland d. 8. August 1987. Hun har været aktiv som skuespiller siden 2005 og man må sige at hendes debut har været den rolle hun spiller i Harry Potter, som Cho.


My reasons : Jeg kan allerbedst lide hende i Det Femte Element, med det ildrøde hår, de mega lange, tynde stænger og så den fighter-chick hun ér. For godt nok er hun ikke altid så køn i Resident Evil, men hun er stadig power babe-ish og dét er turnon. Generel info : Serbisk-ukrainsk skuespiller, musiker, og model. Født d. 17. December 1975. Startede sin karriere i 1997 og har spillet med i Det femte Element, Resident Evil (1-3) og Zoolander.


My reasons : Dk goes Hollywood. Jeg synes det er så sejt at se hvor langt Nikolaj Lie Kaas er nået i sin karriere. Og det påvirker egentlig også lidt mit valg, for det stod lidt mellem ham og en Victoria Secret model. Men i sidste ende blev det ham; også fordi han har det der naice, halv-krøllede, fedtede hår som man har lyst til at hive fat i. Og så gør han bare et fantastisk job i at være så god til at spille så mange forskellige roller. + + + . Generel info : Dansk skuespiller. født i Glostrup d. 22. Maj 1973.  Han har gjort sig bemærket siden 1991 hvor han var med i Drengene fra Sankt Petri, og siden er det gået op ad bakke for ham. Han har som det seneste spiller med i Engle&Dæmoner. Yderligere har han modtaget et hav af velfortjente priser.



YUSH! det var så det. Og det har taget mig pænt lang tid! ikke mindst at uploade alt de shit, men faktisk også at skrive og kreere banner til det hele. Så ærligtalt; læg lige en comment. Evt. hvem du bedst kunne lide fra listen.

1 kommentar:

Ellinor sagde ...

Det har taget mig lidt lang tid at få ordnet den kommentar. Men.... Nu kommer den. ;D Endelig tænker du sikkert. Men, når du er færdig med at læse min kommenter, så tænker du nok bare.. Øhm, hvorfor var det lige, at jeg bad om en kommentar.
Nemlig. ;D Denne kommetar bliver ikke kort, ikke at jeg ved, hvor lange kommentarer normalt er, men synes nu alligevel, at den her er en smule lang. Men sådan er det nu en gang. :b

Jeg elsker din blog. Men det ved du nok godt. - Genial idé, det med at lave en top 20! Kan kun sige positive ting om din blog, såe.. Der kommer nok flere af disse. ;) Lucky you.. Eller.