2010-02-14

忙しい★ウワア!(汗)

>>OOUH GOD. det svært at planlægge en vinterferie, når man i egentlig ikke rigtigt har ferie. Det jo kun fordi jeg ikke skal i skole i næste uge, men der er jo stadig mange timer på arbejdet som jeg skal have til at passe, med alverdens aftaler. Okay, jeg har måske været meget heldig med kun at skulle have ca. 25 timer næste uge - men det som om der stadig ikke er ret meget tid til at se andre så. Jeg skal mødes med Benne og lave matematik, jeg vil gerne se Lulu igen også, så er der Kasper som jeg også vil se, jeg skal selvfølgelig også nå at undervise Marina, jeg skal besøge min mormor og på "udflugt" med hende og min bror og så skal jeg passe naboens kids ved at tage dem med i biffen. 大変だなぁ~(死).
Jeg kan på nuværende tidspunkt, slet ikke overskue så meget ! men jeg er nødt til det! gotta do it, for jeg vil virkelig gerne se de mennesker! Egentlig ville jeg også meget gerne se lidt til Line også, men jeg kan bare ikke se hvornår det skulle være. Medmindre vi selvfølgelig er så heldige at have en vagt sammen - hvor vi mirakuløst kunne ende på samme afdeling. Ellers må jeg bare tage hjem til hende efter arbejde. Det altid så hyggeligt Anyways, nu har jeg fået fejret min bror med familien og familievenner. Det føles virkelig som om jeg ingen weekend har haft! Arbejdede torsdag+fredag 10-19 og så tog jeg lige lørdag 10-15, hvorefter jeg tog ud til Line, fordi hun holdte bday. Der var jeg til ca 02:00 om natten, og så stod jeg tidligt op i morges, så jeg kunne gøre klar til gæsterne i dag. Og guess what, i morgen skal jeg møde kl 08! FANTASTISK, IIIKK ?! Jeg tror lidt at jeg vil høre Benne om ikke hun vil lave matematik dér, efter jeg har fået fri. Og så, hvis jeg må og hun kan, ku jeg tage hjem til Line om tirsdagen efter arbejde. Og så onsdag med Lulu. Torsdag står så på Kasper+mormor-trip(笑). Det kunne være så hyggeligt Så er der fredag hvor jeg kunne høre om Marina havde tid - igen, efter jeg har været på arbejde. Og så har jeg lørdag tilbage hvor jeg kun har arbejde. Så kunne jeg nyde tiden efter der, med en masse jdrama(大笑). Og selvfølgelig, kunne jeg bruge HELE min søndag i sengen. Oh god, det ville være så heavenly Men det kræver bare alt sammen at de også kan de dage!(泣). Det krydser vi sgu fingre for main. 
>>Der er noget der irriterer mig. Og det kan godt være at det kommer til at lyde en smule fail, men det er jeg ret ligeglad med lidt nu. The point is, at jeg elsker min nye telefon. Den er glitter, glam og lovelovepink, MEN, jeg kan ikke overføre billeder fra den til min computer. 1#262"@!/[4¤$334%€3£$56/%¤!! Hver gang jeg har installeret softwaren og hardwaren og tror at nu burde det være fint, så kan jeg kræftedme ikke finde noget der bare har antydningen af en forbindelse. Wtf., I don't get it !? Der er i n g e n t i n g. Og jeg vil bare gerne have det til at fungere!(泣) så jeg kan overføre billeder, uden at jeg behøver at slæbe et to tons kamera med mig hver gang. Det noget lort.Virk nu forhelvede. Jeg vil også overføre musik, billeder, lyde og andet crap til den. Det jo fun! Men nææ nej, det fungere ikke. Og så har jeg også prøvet med mit microSD kort, men det kort tror jeg egentlig heller ikke virker, for det har ikke virket i to andre telefoner, og min bærbare kunne heller ikke registrere det. Måske jeg bare skulle prøve at anskaffe mig et nyt et af dem, og så ville det hele falde på plads? ...
>>Om lidt kommer der Livvagterne(幸). W00P! det kan jeg gode lidt at se, jajaja Og efter det kommer der Flashforward. I'm addicted. Jeg tror, når jeg har set det vil jeg hoppe i et dejlig varmt og laaangt bad. Og mens mit hår så tørrer, så vil jeg se videre på min current jdrama Lige pt. ser jeg 貧乏男子. Eller "Bomb bee men". Den er lidt fun, men jeg downloadede den egentlig mest fordi at Oguri Shun lissom har hovedrollen(笑). Han er altså lidt cute; han ligner godt nok - og spiller egentlig også - en virkelig uintelligent rolle, men efter jeg så ham i 花より男子, har jeg bare holdt af ham 花ざかりの君たちへ synes jeg egentlig heller ikke han er så vildt attraktiv, men nogle gange skal der jo bare ikke mere til(笑). Now he's one of my favorites, yees. En anden som også er med i 貧乏男子 er Miura Haruma. Jeg har aldrig lagt mærke til ham i andre jdramas, som jeg har set, men han er også en lille cutie bolle i denne her(大笑). Han spiller Shiraishi Ryo, the neighbour. Styg shy-guy, men stadig meget sød at se på, meeh.

Well, nu gider jeg ikke skrive mere, えへへぇ~
Farveeel!

PS. I dag er det Lines rigtige fødselsdag :  誕生日おめでとう!

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Heeeeeej!!
Fandt lige din blog...
Det er mega længe siden vi har talt sammen, så nu tænkte jeg at jeg kun læse din blog og følge lidt med XD haha >_> *fail*

Miura Haruma er med i Bloody monday - Den er A-W-E-S-UM!

knus fra alice

Mette sagde ...

Hallåå! XD
Det er er orn'li fail det her system synes jeg.... at man ikke kan svare på folks kommentarer, buh, det er jo lame....

Anyway, bor i Rødovre T_T; XD Det er ret stenet..
Men håber lidt på at flytte tilbage til Roskilde. Det er ærlig talt bare federe at bo der i en by end i en lame forstad XD selvom det er en del af kbh så er der jo bare ingenting her XD
Og ja, du må meget gerne komme!! :D :D Wooh, ku være mega hygge!