2010-02-25

♪ ♫ The Blues.

HELLOOW! I'm kinda busy, men nu skriver jeg et indlæg anywaaays. Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og jeg skal faktisk meget snart videre til matematik. Buuh. Jeg har ondt i maven og i hoved, og jeg er også mega træt. MEN JEG GØR DET! for jeg har købt Oreos(<-- Det er pure love) og Cola til Benne og mig selv Anyways, i går var jeg faktisk ude og spise med Kasper efter jeg havde været inde at undervise. Vi fik godt mad, mmh. Og han betalte! Very satisfying(笑). Eller, det smagte i hvert fald ret så godt. Og så tog vi hjem til mig og bestemte en dato for hvornår vi skal til Spanien - for det har han nemlig også inviteret mig med til, nå! Og jeg g l æ d e r mig. Nå, men som du nok har gættet, så kom jeg sgu heller ikke lige til japansk i går. meen, det går nok! I'll be fine, så længe jeg har mine beloved jdramas(大笑). Which btw. reminds me; jeg er startet på en ny jdrama. Jeg kan huske at min lærer en gang sagde at den var rigtig godt, netop fordi den handlede lidt om noget, som faktisk var sket. Probably, quite a different way, men stadig. Og jeg synes den er mega fantasik. Møg fun! アキハバラ@DEEP - Alle burde se den, og jeg ved godt at jeg selv burde have taget mig sammen noget før, men bedre sent en aldrig right.
Nåmen, ang. "The Blues" så det altså en kampagne der kører i øjeblikket hvor jeg arbejder, og den hænger jo selvfølgelig sammen med det der denim, sailor, blå-hvid-striber -look, which I btw. DO NOT DIG. menmenmen, det jeg vil sige er at jeg lavede en f a n t a s t i s k a-plads. Faktisk en ret flot afdeling i det hele taget - hvilket ikke er nogen hemmelighed at jeg er fucking stolt af mig selv, eftersom at jeg gjorde det ALENE og det var anden gang for mig. Men det ikke alt; jeg lavede den i tirsdags, fordi den skulle stå klar til i dag, og jeg havde lissom fri i går. Men da jeg så kom på arbejdet i dag, var min salgs leder straks i ansigtet på mig : "jeg regner med at du laver den anden a-plads også. ikk?" g r e a t. men det okay, det godt nok ikke min afdeling, men, man kan vel godt give lidt ekstra en gang i mellem, huh(笑). men nu kommer det gode : efter det, fik jeg lissom tilbudt en 30 timers kontrakt !! Which is goood, for lige nu har jeg kun en 7 timers, hvilket hverken garantere mig nok timer, det giver mig ingen pension og jeg bliver heller ikke betalt hvis jeg bliver syg. Så egentlig er det jo godt. Der er bare det med at jeg, fordi jeg har så mange skoletimer, kommer til konstant at være på arbejde hvis ikke jeg er i skole. Det er godt nok lidt sådan nu, men i det mindste har jeg muligheden for at sige nej tak til vagter på mit arbejde eller få fri. Den slags frihed får jeg jo slet ikke med sådan en kontrakt. Så det skal vidst lige gennemtænkes en smule inden jeg takker ja.
Umm, jeg er en ustyrlig trang til at shoppe sko lige pt. og det ret skidt. Men faktisk mest fordi at de skobutikker jeg går forbi ikke har noget "wow". Og hvis det ikke er dét, så gider jeg ikke bruge mine penge på det. Basta. Men jeg skal vidst også snart til KBH med ♥Kasper igeeen. Det glæder jeg mig til. Jeg vil gerne ind og se den nye Bllack noir der er åbnet i illum, nemmerlig. Og så vil jeg æde mig tyk på Wagamama(大笑).

Bum bum, det var vidst det jeg kunne nå for nu.
Jeg skriver snart igeen Baii !

PS. Jeg har fået klippet pandehår (幸) u laikes ?


1 kommentar:

Beauty Addict sagde ...

Ei, Neli du er jo ved at blive helt prof på det arbejde? Hvad skal man med sælgeruddannelse så, haha :D