2010-02-12

♥ 誕生日おめでとう

今晩は! How u doing? - Jeg har det okayokay. Min lillebror har fødselsdag i dag, så jeg vil godt først og fremmest, have lov til at ønske ham tillykke Og så har jeg været på arbejde hele dagen. Hvilket jeg også var i går, så det har været to aaalt for lange dage. Og som om det ikke var nok; så har jeg også fået æren af en vagt i morgen. Det jo simpelthen fantastisk, OR NOT. Jeg vil sovee! Okay, måske lige i morgen kan jeg godt klare at tage på arbejde, men det også kun fordi Stéphanie og jeg skal klæde os ud, i anledningen af fastelavn (笑). Det tror jeg til gengæld bliver lots of fun! og så glæder jeg mig egentlig også til at se, barbie-blonde, tynde Stéphanie i en lyserød kjole med alt for meget prinsesse makeup! omg! det bliver jo priceless.
★ Anyways, en anden ting i morgen er at jeg skal til fødselsdag! HOS LINEPRUTT! Hun har fødselsdag på søndag, så hun holder det for en lille flok mennesker i morgen; ikke noget stort, bare hygge . Og jeg har endda fået købt hendes gave! w00p. Jeg havde ikke engang fået købt min brors gave - men hendes kunne jeg godt (笑). Jeg vil ikke sige at det fordi hendes måske var nemmere at finde på, for jeg var virkelig på bar bund da jeg endelig havde tid, til at prøve at finde noget. Men jeg vil ikke skrive hvad det er - for hun ved det lissom ikke selv endnu, veel. Though, jeg er ret så sikker på at hun vil kunne lide det - Or, I really hope so! Det bare ret meget hende.
★ Og så var der jo de første liveshows i xfactor her til aften - which I ofc. saw. Det var ret godt. Deltagerne er meget bedre end forventet. Ment således at de faktisk alle sammen overraskede mig mere eller mindre. Jeg har stadig mine favoritter, men det var nu en meget tilfredsstillende omgang(笑). Jeg vil sige at en af dem jeg lidt håbede ville ryge ud denne gang, endte som bottom two - thank god. Men jeg var dybt overrasket over at 8210 kom videre. Men der kan man jo bare se. Nå, men efter udsendelsen kom der "Aftenshowet med Anders Lund Madsen", og seriously, DET JO FUCK FUN! Jeg har ikke kunnet finde aftenens afsnit, så det ikke lige så godt, men jeg fandt noget andet som godt nok er en del ældre, men også okay funfun. 見てね~!
Kasper var her i onsdags, så jeg nåede aldrig i skole efter jeg havde undervist. Oops. Men det okajokay, tror jeg. Hvis jeg nu tager mig sammen efter ferien - hvor har jeg hørt det før? - såå, tror jeg lige at det går. Man skal jo heller ikke overdrive med aalt for meget skole (大笑). Menmenmen, han kom med mine ting som jeg havde bestilt fra yesstyle(der kommer billeder en anden dag). Og den trøje er seriously amaziiing ! Og de sko, som jeg egentlig havde frygtet måske var bestilt i for lille en størrelse, de passede faktisk rimelig godt. uuuh (幸). Så alt er okay nuu, jaa.

- Jeg skal tidligt op i morgen og klæde mig ud inden jeg skal på arbejde - hvor wierd det så end lyder. Så jeg må hellere gøre mig klar til seng . Jeg kan måske lige nå et jdrama afsnit. Hiiiih'

Baii .

Ingen kommentarer: