2010-02-08

赤い糸ドラマ♥PINK!

oooi! I dag vil jeg godt starte min post med dagens citat, af Line : "..men det faktisk lidt ulækkert. faktisk lidt lækkert, men jeg kan ikke finde ud af det."(大笑). Taget direkte ud af al sammenhænge, så det sikkert overhoved ikke sjovt for jer der læser det, men fuuuck det var fun at høre på! Og så sagt med den dybeste mandestemme - Jeg var færdig! I loved it, Linee Sig det igenigen! Og med det sagt, så glæder jeg mig rigtig meget til i morgen. Ikke fordi jeg skal på arbjde - for det skal jeg - men fordi Line "inviterede" mig på brødkartonner og laks efter arbejde. sexet, ikk ?(笑). Ikke desto mindre er det altså noget jeg ser meget frem til For' Line er min bacon i livet.
Anyways, jeg er startet på en ny jdrama. Wouw. Denne gang ser jeg "赤い糸". Og godt nok er jeg kun nået til afsnit 5, men jeg synes so far, ikke at den har overgået min current favorit jdrama. Den er nu meget sød og alt det, men der er bare non of the actors, som er særlig attraktive. Det plejer altid at være én, men denne gang er det lidt dødt. Okay, Ryo Kimura som spiller Riku Takahashi i denne her, er en smule cute. But that's it. Ikke noget vildt amazing. Though, jeg kan lidt godt lide at den faktisk handler om "mere" end det sædvanlige love-drama og familiekriser, for der er faktisk også stoffer og suicide attempts i denne her. Og godt nok er min erfaring inden for jdrama ikke så fantastisk stor, men det bare rart at se en "ny" idé. Og desuden er den faktisk god nok til at  få mig til at råbe af skærmen.Which feels kinda odd, sometimes. But it rarely happens, i promise!♫ 
Så når jeg har set den tror jeg enten at jeg vil se en af mine game favoritter eller begynde på endnu en ny en. Jeg kan seriously ikke gå nok desuden har jeg også hentet alt for mange asiatiske film, og jeg har slet ikke tid til at se dem hvis jeg også skal se serier. buuh. Hvilket egentlig leder mig til det næste : jeg tror sgu at jeg skipper school igen i dag - though I know it's baad. men jeg er simpelthen så træt for tiden, og de timer de keeeder mig bare meget ! Jeg kan klare at gå til matematik, fordi jeg ikke kan finde ud af det. Så det egentlig noget jeg er nødt til jo, men det her ... det så kedeligt, fordi man kan det. Og ja, det lyder kinda selvfed og arrogant, men seriously, det føles bare som om der ingen i den klasse der virkelig gider, så vi kommer ikke rigtig videre. Og så gider jeg bare ikke spilde min tid. Så i aften studerer jeg ved at se jdrama, NÅ! Og filmene, kan jeg altid se med ♥Kasper på onsdag. det vil han godt - bestemmer jeeeg ! (笑). Desuden, ved at holde dagen fri, kan jeg få lov til at se The Mentalist i aften. I love u Jaaaane! (大笑)
 
OGOGOG! o m g! jeg har modtaget min nye phone(幸). Den er så naice, i love it !! jeg nåede lige ind ad døren efter arbejde, hvor jeg faktisk tænkte : "fuck, de har sikkert allerede været her og banke på, mens der ingen hjemme var". Og like, 3 sekunder efter stod der en mand og bankede på med min pakke i hånden.  
AMAZING!
jeg var ved at falde om af lykke. Nu skal jeg bare have overført alle de gamle dater til den nye, og så er alt godtgodtgodt. YES!

オーケー, nu tror jeg faktisk at jeg vil i gang med at se serieee  Jeg kunne evt. lave en kop varm kakao til det ville være så hyggeligt, jaa.

baii ネリ~

Ingen kommentarer: