2010-02-26

★ Dry Lips .

Så var det at man troede det hele bare var on tracks - men hvor længe holder det som regel ved ? Denne gang en enkelt dag, I guess. Som jeg nævnte i mit tidligere indslag, så blev jeg jo tilbudt en 30 timers kontrakt, og godt nok var jeg en smule skeptisk med at sige ja tak, men det betyder ikke at jeg ikke stadig overvejede det. Det skal så også lige siges at jeg tidligere er blevet tilbudt en 25 timers kontrakt. Min chef sagde så at de skulle bruge mig de dage, hvor jeg er i skole, så det gik jo ikke. Og i går var det min salgs leder der spurgte mig om den nye kontrakt. Though, den blev så endnu en gang trukket tilbage, fordi hun ikke lige havde snakket med min chef inden hun spurgte mig! Og så siger min chef til mig
at det nok kommer til at gå lige præcis den anden vej; nemlig at de skal spare, så derfor kommer jeg nok til at gå ned i timer isteden for - men det har jeg forhelvede ikke råd til! Jeg hader at der ikke er styr på en skid ! Få tingene undersøgt inden du sætter noget som helst i gang, ffs. Jeg er skuffet.
Anyways, jeg gik heldigvis fri i de uger jeg skal på sommerferie. Og jeg fik også fri de dage jeg skal til Spanien med Kasper.  Endda betalt fri, fordi jeg har arbejdet aaalt for meget i forhold til hvad jeg er sat til. Så selv om jeg er i Spanien, så tjener jeg stadig penge ind. Det fandenfuckme en god ordning. Og så fik jeg lige endnu en "u rock" af mig chef - GO GO GO !
- Jeg er møg træt i dag. Nok mest fordi jeg kom så sent hjem fra skole i går, og så har været på arbejde hele dagen. Det skidtskidt. Og jeg har slet ikke overskud til at skulle på arbejde igen i morgen. Ingen energi. Jeg vil bare sove og æde. Og shoppe; det siger man ikke nej tak til. Jeg savner at bruge penge, hvor lame det så end lyder. Men hvis jeg skal cutte ned i timer, så går det måske ikke lige. Så burde jeg jo egentlig allerede nu sætte noget til side, for at jeg så senere kan klare mig uden den store løn. Menmenmen, det bare så hyggeligt! Som da jeg var i Fields med Lulu - rent impulsive køb, men stadig fantastisk feeling man lissom får af det. Buuh! jeg finder mig bare et job mere, hvis det skal være på den måde. Alt er bare lort lige nu. Vil bare se xfactor færdig, lave mig en kæmpe skål choko og så stene アキハバラ@DEEP og savle over Ikuta Toma, til jeg dør af enten fedme eller falder i søvn - for jeg skal egentlig lidt tidligt op igen i morgen. 


F U C K


Nu går jeg, nå!
Farvel .

Ingen kommentarer: