2010-01-31

no。100+ショッピング ♥

Hi Dearest. Jeg ved godt at jeg postede så sent som i går, men jeg har rigtig meget arbejde i de kommende dage, så man ved aldrig hvornår der bliver tid til at kunne foretage en update igen.

Som jeg nævnte i mit sidste indlæg stod den på shopping med Line i dag. Det var vold hyggeligt ! Selv om Fisketorvet nok ikke er et af mine foretrukken steder, så var det ret hyggeligt - og med det vejr som vi har i Danmark i øjeblikket, er indendørs nok også det mest behagelige. Man kan jo knap nok komme ti meter frem uden at det skal tage en, halvandet år. Oh well, udover en mega god biograf har Fisketorvet, som sagt, ikke det store at byde på. Men det holdt mig selvfølgelig ikke fra at bruge mange penge; for er der ikke noget great i blandt tøjbutikkerne, kan man jo altid forkæle sig selv med en masse god makeup - Which I did. Udover at falde over endnu en neglelak fra Chanel, var der også blush og øjenskygge fra Dior. Hidtil har det været meget nemt bare at fixe smokey-eyes eller bare kinda dark-eyes med en sort fra Gosh eller andet, men Dior havde en "5 colours designer" pakke, som seriously er love! Der er så meget glimmer i den at jeg ikke kunne lade den gå. Og så havde jeg også brug for en ny blush, så kunne jeg jo lige så godt få den med, med det samme. Og faktisk fik det ekspedienten i Esthetique til at gøre mig klubmedlem Det er åbenbart sådan at hver gang man køber for 250,- får man ét point, og så når man har samlet 10-11stykker får man så en slags bonus, på et eller andet beløb. Which is kinda naice, når man alligevel smider så mange penge efter makeup, som jeg lissom fik gjort - hvilket sikkert ikke bliver sidste gang, det jo set så mange gange før. Og så fordi jeg kun manglede 50,- for at runde det næste point, så registrerede hun bare beløbet på klubkortet til at være den del højere(笑). Naice lady!
Anyways, jeg fik købt en smule tøj: en bluse med lidt puf i skuldrene og en kjole. +some wacked underwear. Og et par sokker som jeg ikke kunne stå for de er så adoreble! godt nok kobolt blå med køer, men naaaaj, de så fine . Vi kom så også forbi en dame der solgte navlepiercing-smykker. Og der var en guldblomst med hvide sten, hvor der hang en lille guldsmed under. Den var også ret fin - så jeg fik kortet frem, ENDNU en gang(笑).

Selv om jeg måske føler at jeg har brugt alt for mange penge, var det det hele værd! Turen var så hyggeligt, og det er jo i grunden det der er det vigtigste. Desuden ville jeg aldrig misse oplevelsen af en halv-slesk tjener lægge an på min veninde(大笑). Han skrev desværre ikke sit telefon nummer på regningen; men jeg er sikker på at det var tempting, for han kunne ikke få øjnene væk fra Line i mere end 5sekunder ad gangen.
Today's shopping outfit - før vi tog hjemmefra. Sorry det ikke blev bedre, men jeg havde virkelig ikke tid til andet. + mine hænder / arme looks faaat.】

Nå, men i morgen skal jeg op klokken 5:30 for at kunne komme på arbejde til tiden. Og forhåbentligt, skal jeg i skole efter. Nu må vi se hvad det bliver til, men jeg regner stærkt med at jeg tager derhen i morgen. Nu var jeg der kun fem minutter sidst, så jeg må lige prøve at se om jeg ikke holder et par timer længere denne gang. Nu har jeg jo i grunden haft en måneds tids pause fra arbejde, så jeg burde jo være frisk på at genoptage nogle flere timer igen. Though, når jeg tænker på det nu - den uge jeg kommer til at skulle igennem, plus de efterfølgende - synes jeg bare det virker uoverskueligt. Det ikke flere timer end hvad jeg var vant til før jul, men når man har haft muligheden for at kunne slappe lidt af og bare arbejde sådan lidt når man havde lyst, uden at det tog mere end 18 timer af ens uge, så får man hurtigt smag for det. Men økonomien skal jo også køre rundt, så jeg må bare tage mig sammen de næste tre uger og få det til at fungere igen ; få det til at blive min normale hverdag.

Jeg sag forleden og svedte over min matematik aflevering til på torsdag. Actually, så gik de første to opgaver ubeskrivelig let. Det lang tid siden jeg sidst har følt sådan en sejr, når det kommer til matematik(笑). Men det lykkedes altså .. og dog! for så kom den næste opgave, som endte i at jeg blev nødt til at give op! Totalt fail, men jeg kunne ikke få det til at hænge sammen og mine noter gav mig bare intet. Men så tænkte jeg "fuck da det, vi tager den næste" - Jeg laver alligevel aldrig ALLE opgaverne - Og den kom jeg egentlig også rigtig godt i gang med, indtil den så gav mig et negativt resultat, og så var jeg bare stuck igen(死). Der skal virkelig ikke meget til at man kan gå fra at føle, at man bare har styr på det og for once faktisk forstår hvad det er man sidder og laver, til man så næsten sidder og græder over at man igen har mistet fatningen og ikke forstår hvad der står på papiret. Jeg frygter eksamen noget så voldsomt, men jeg bliver nødt til at tage den, for ellers har det bare været spild af tid og penge. Jeg skal bare bestå, og så er det godt nok !

But as I said, jeg skal tidligt op i morgen. Og selv om jeg meget gerne ville blive længere, og fylde endnu mere på min allerede fantastisk lange roman, så tror jeg at jeg vil hoppe i min seng Godnat pplz. og hav' det fantastisk !

>> PS. Kasper ? Jeg har købt to film vi skal se sammen på fredag CAN U BRING TEH CAKE THEN ? OKEE~(笑). Jeg regner med dig, sweatheart

Ingen kommentarer: