2010-01-28

数学g33k ♥

Klokken er nu 23:20 og jeg er lige kommet hjem fra matematik. Men jeg er ikke træt!(笑)Så derfor tænkte jeg at jeg ville smide en lille insignificant lille tekst her.

Jeg har ikke levet af andet end chokolade og choko-müsli i dag. Og jeg finder det ret utroligt at jeg trods det, ikke er sulten. Men okay; chokolade giver vel også en hurtig mætheds fornemmelse, som normalt ikke varer særlig længe - min har så bare været hele dagen. Fantastisk!
Umm, det gode ved i dag har været at jeg ikke har været på arbejde(for once!), og at jeg har set Benne Sammen rocker vi de matematiktimer ... or not(大笑). VI KAN JO IKKE FINDE UD AF DET! Hahah, men det godt at jeg har dig til at hjælpe mig - og omvendt tror jeg heller ikke du kunne klare dig uden mig - Og det selvfølgelig ment på den aller kærligste måde!
Yderligere i dag har jeg også fundet mit gamle kamera! ö det manglede bare nye batterier, og så fungerede det fint igen. Så jeg fik afløb for min foto-fetish, ved at tage tonsvis af billeder af mit store ego. Og I skal da ikke snydes for noget, neej. Så jeg poster finally billede af mig selv her, igen. Its been a while, huh; deal with it. (Blazer : Soaked in Luxury. Top : Buffalo Bobs. Belt : Dreams by Isabell Kristensen. Makeup : basically Dior & Forever Living).

I går var det så sådan, at jeg skulle have været til japansk - jeg har sat mig for at skulle være der mindst en gang om ugen, og eftersom at jeg brugte hele mandagen med Kasper, tog jeg selvfølgelig til timen onsdag, efter jeg havde undervist Marina. Så dukkede Johan op .... så kom Tanja, og så kom min lærer; sølle forsamling. Så Kasper ringede selvfølgelig og sagde "KOM OG SPIS SUSHI MED MIG!". Hvilket jeg så gjorde; jeg smuttede fra timen 5minutter efter at den var startet - F A I L ! Men, det må vel tælle; jeg kom jo til timen! +at jeg havde undervist, og siddet en time forinden og læst selv. Så det jo ikke fordi jeg ikke har lavet noget! - Og åh, hvor er jeg alt for dårlig til at lave undskyldninger for mig selv. Håber bare at de andre hyggede sig(笑).
Nå, men i morgen - hvor jeg heller ikke skal på arbejde - skal jeg besøge min mormor&morfar. Og evt. få lavet noget på næste uges matematik aflevering. Så alt i alt : EN FUCKING SPÆNDENDE DAG DER VENTER MIG! yes yes yes.

Klokken er nu 23:50. I må have det~ nu hopper jeg i seng ♥. 
GODNAT.

2 kommentarer:

Jen sagde ...

I cant actually read your blog, but i thought id post and say it looked cool anyways >.<
Jen...x

yoli sagde ...

nice blog