2010-01-26

悪い映画★金を使いなさい

SÅDAN, så klarede jeg fandme endnu en dag(笑). Jeg har været på arbejde fra 09:45 - 19:15 i dag, og det var ret så intetsigende; for eftersom at ingen mennesker har penge nu om dage, kommer der heller ingen kunder. Buhuu. Men når der så ikke er nogen der kommer og putter penge i kassen, så er der heller ikke ret mange penge at tage af til min løn. Så forhelvede folk, få nu fingeren ud og få et ordentligt forbrug ! Fashion is in need of u guys! Skal jeg seriously være den eneste der kaster en million-milliard efter sweet itmes, man ikke kan leve uden - HVORNÅR VÅGNER I OP!? I want ur money, NOW!(大笑). gimme.
umm, i går var Kasper her faktisk. Det var super awesome! Vi mødtes i Stenløse for at finde en movie vi kunne se, og så skulle  han lige ordne et eller andet. Og så tog vi til Ballerup, hvor der lige er åbnet en sushi-guy, så vi tænkte at vi skulle prøve det. DET SMAGTE SÅ VOLD NAICE . i love it - og jeg vil fandenfuckme snart have det igen(笑). Og så så vi "My Bloody Valentine" i 3D. Ass movie! ★ ★   <-- Så dårlig var den ! Måske ikke historien, den var sådan okay, I guess - ikke noget "woow". Men det der 3D-shit ... det kan godt være at det er det helt store. men jeg synes altså det s k i d t ! - måske det skulle prøves i en biograf. Jeg gider ærligtalt bare ikke at spilde penge på at se Avatar, for dén tror jeg tilgengæld er en historie der er alt for kliché og sukkersød, hvilket jeg ikke er til. Jeg vil have vold, blod, gys og fornemmelsen af at noget er efter mig når jeg går i seng. FUCK YES! Dét er nemlig god film! The horror baby, i looove the horror

Meeen nok om det. Nu har jeg en matematik aflevering jeg skal have kæmpet mig igennem og jeg tror jeg vil lave mig en smoothie til den fornøjelse. For matematik kræver alt for meget af ens energi ;____; stupid math!  
>>ラアアァ<<

Nå, men så baibaii

Ingen kommentarer: