2010-01-30

★ STARSTRUKK ★

>> HALLO! Jeg har det godt og varmt igen. Hvilket føles gooodt(mine Juicy Couture slippers er simpelthen fantastiske); for så sent som i morges stod jeg og ventede på DSB i over en halv time. OG DET VAR KOLDT!(死). Jeg var seriøst is fra det yderste lag hud til det inderste lag sjæl, og aldrig har jeg haft så ondt over noget så latterligt som kulde. Men det endte så med at jeg kom ca. 30 minutter forsent - men jeg bliver stadig betalt for de minutter. For hvis vejret er skyld i forsinkelser, så tæller det ikke OG SÅ SKAL JEG HAVE PENGE, jajajaa - så nu er alt okay igen.
>> Anyways, i går på min fridag var jeg jo som sagt ude at besøge min mormor&morfar. Det var da ... hyggeligt. Men, bagefter var bedre!(笑). Jeg fik nemlig lov til lidt selv forkælelse, mmh. Jeg købte mig en Chanel neglelak, which I seriously adore! den er så amazing. Og jeg har den på nu(笑) love love. Og så fik jeg købt det nye danske ELLE, hvilket var meget tilfældigt. Og så købte jeg mig en cardigan + tanktop - because I was in need! Og cardiganen matcher min nye lovely neglelak, wooou. We love Chanel .
>> I morgen skal jeg på Fisketorvet med Lineprutt Jeg kune godt bruge nogle nye sko ... eller, jeg har jo sko. Så det ikke sådan en slags "har brug for". Det mere fordi jeg egentlig har lyst til at have flere. Which is kinda sad - men jeg elsker det altså, så hvis jeg finder nogle jeg kan lide skal jeg ikke tænkte over det to gange, før end at kortet er kørt igennem. Og jeg kunne egentlig også godt bruge en masse nyt tøj, når nu jeg alligevel er i gang. Jeg har haft ALT for mange tøjkriser på det sidste(笑). Egentlig, ville jeg helst have været på strøget - der er lidt bedre udvalg af butikker - men det altså waaay too cold. +Line er stadig en smule syg, så jeg vil heller ikke udsætte hendes helbred yderligere. Så jeg må bare have den gang til gode - Måske endda jeg kan tage derud med Kasper i den nærmeste fremtid ♥ .

>> Umm, men nu har jeg vidst udskudt min matematiklektier længe nok - Jeg fik fri kl 14:00, og nu er klokken altså snart 16:30 - så den må jeg hellere komme i gang med(笑).
Så kiss-kiss baii ★ ★ ★

Ingen kommentarer: