2010-01-18

望み薄。

Godmorgen.  Jeg havde egentlig ikke regnet med at jeg allerede på nuværende tidspunkt havde nok i tankerne til skrive det næste indlæg, men eftersom at det bare er endnu en kedelig mandag "morgen", kan man jo lige så godt få det bedste ud af det og bare finde på noget røvkedeligt endnu en gang.

Jeg har på det sidste ikke haft så meget arbejde, som jeg normalt har. Dette skyldes egentlig mest at havde tre sygedage i træk sidste uge - og det skal lige siges at jeg normalt aldrig er syg. Og nu står det sådan til at jeg, desværre, har fået smag for den frihed man har, når man ikke arbejder lige så meget. Det startede egentlig helt tilbage i november '09, da jeg let begyndte at skippe flere og flere timer; dog for så at kunne arbejde mere. Og nu har det så taget helt overhånd. Konsekvenserne af dét må jeg så vente med at få til marts, når jeg modtager min løn der. For før kan jeg egentlig ikke selv indse hvor vigtigt det er for mig at have de penge, så det hele kan køre rundt. Jeg vil bare konstant have det, som jeg på ingen måde kan få, I guess ...
Dog er det slet ikke sådan at jeg totalt har givet op ENDNU.  Jeg mødtes i går med en af mine gode venner, som har hjulpet mig online med mine studier. Og udover at vi kom godt omkring i kbh - hvilket jeg normalt er for doven til hvis det ikke inkludere shopping - gik det også op for mig at den lyst og glæde jeg før har haft ved at studere dette fag, også er noget jeg skal arbejde på at holde ved lige. Det med bare at holde gloserne og grammatikken ved lige ikke er nok ! Og heldigvis var han så afslappet omkring det hele, at jeg faktisk har fået lidt af gnisten tilbage. Så i dag har jeg sat mig for at komme til mine timer og være der fra det starter til aller sidste minut. Fuck de tv-shows jeg ellers elsker at se(som selvfølgelig altid kommer når jeg er i skole). Jeg må bare tage mig sammen; og det kan kun gå for langsomt.

Og en lang morgen har det efterhånden været; specielt med alle de tanker jeg har fået lov til at gøre mig, nu da jeg ikke rigtig har noget håndgribeligt jeg kan foretage mig mere. Og så sad jeg over min morgenmad i morges og kiggede på ligegyldige klip på youtube, hvor jeg faldt over et interview med fashion phenomenon Lady Gaga i Oprah. Jeg vil godt starte med at sige at jeg på ingen måde i fortiden har sat mig ind i, eller gjort mig noget synderlige tanker om, hvorfor hun valgte at have the over the top costumes og de excentriske performances. Men hun faktisk overraskede mig, fordi jeg netop altid bare har tænkt "nå ja, det jo bare Gaga". Jeg havde egentlig aldrig skænket det en tanke at hun måske kunne have en dybere mening med det hele, men efter jeg så interviewet synes jeg aldrig at jeg har set nogen være mere menneskelig end hende. Så GOGO GAGA.
Interviewet er i tre dele, og jeg finder egentlig part 2 mest essentiel, så resten af interviewet må i fucking selv finde.(≧▽≦)


Okay, that'a all for today folks.
気をつけてくださぁーい!

Ingen kommentarer: