2010-01-23

1MILLION colours★

Så er det sgu tid til endnu en update. så GODAFTEN. I dag har jeg været på arbejde, hvilket var møg hårdt. Så nu er jeg træt og har en ufattelig lyst til at forkæle mig selv med alt muligt. Og eftersom at Stephanie(kollega) har lånt mine to japanske JELLY blade, måtte jeg købe noget andet at læse i. Hvilket endte i britiske ELLE og VOGUE. Og jeg synes faktisk at det er lidt overraskende hvordan de på hver sin måde for fremstillet the runway looks. For når man skimmer det hurtigt igennem, er det meget kort sagt : the nude look + sløjfer og/el. draped -style de kører. Hvilket et fedt, i love it! men, ELLE har mere fresh-summer kinda tilføjelser, hvor imod VOGUE stadig virker en smule mere bundet til noget traditionelt og ladylike. Don't get me wrong, jeg synes begge dele er fede. Men det bare overraskende hvor lidt der skal til, for at få så stor en forskel. Samme fokus, og alligevel så forskelligt - så man sagtens kan købe begge blade, uden at at man føler at man læser det samme to gange. PS. Natalie Portman er vold lækker på det cover! - og det skal lige siges at hun normalt ikke lige er min type(笑)

ELLE frontcover: Natalie Portman. VOGUE frontcover: Natalia Vodianova】

Men, som sagt har det været en ret hård dag. Og selv om i morgen er søndag, betyder det ikke at man kan holde fri bare fordi man ikke skal på arbejde, desværre. Nej, indtil videre er planen at matematikken skal laves + det stuff jeg skal gennemgå i min undervisning onsdag. Selv om jeg gav hende meget sidst - håber ikke hun slider for meget i det. Det bare så svært at lære fra sig på én time om ugen. Men når tiden ikke er der, så er den der bare ikke. Færdig, bom.
Og så var der Juanna i dag, der kom forbi på arbejdet og næsten græd over at hun ikke havde fået læst sin bog færdig endnu, fordi hendes to veninder var kommet fortidligt, HAHAA! For Line og jeg har læst den, trods det at hun startede først. Du så fun Juanna, I love it - men så kan du egentlig også bare lære ikke at forlade Stephanie og jeg fra næste fredag, nå! Og apropos Line; kom snart og få noget roastbeef, huh'!? - medmindre du selvfølgelig selv vil invitere mig på krydrekartofler og laks ?(笑)I miss it ♥ .




Ookay, det var det.
Hav det godt

Ingen kommentarer: