2010-03-31

★ LETs SH00T ! ★

PÅSKEFERIE! Den er nu officielt også startet for mig, og selv om det kun betyder to dages fri er det stadig awsum - for jeg kan se frem til intet mindre end min sofa og mit tv. Hvis jeg kunne, var jeg nok taget på strøget og brugt noget tid og nogle penge der, for jeg mangler stadig lidt før end at jeg er helt klar til sommersommersommer. Selv om vejret her gradvist bliver bedre, glæder jeg mig virkelig til at vi får rigtig sol og varme. Det bliver skønt endelig at kunne gå udenfor med sunglasses og sandaler og bare nyde varmen. Anyways, selv om det måske ikke bliver rigtig sommer i Danmark før end gang i slutningen af maj, skal jeg jo stadig være ready i slutningen af denne måned, da jeg skal til Spanien med Kasper. Fuck yes, jeg kickstarter min sommer med en tur til varme og pool med drinks. 100% ferie - også får jeg endda betalt nogle af dagene på arbejdet, fordi jeg er så fucking flittig. I love it.

Anyways, jeg er ikke nået så langt med mine indkøb til sommer, men jeg er rent faktisk godt på vej. Og når jeg kigger på hvor meget jeg har tilbage på kontoen, ser det faktisk lyst ud. Det selvfølgelig også starten af måneden, men man skal aldrig undervurdere hvor hurtigt jeg kan kaste penge efter hvad-som-helst. Specielt ikke når det gælder ting, som jeg virkelig føler at jeg har fortjent og desværre hænger mig forbrug sammen med hvor meget jeg arbejder. Og der skal det lige pointeres at jeg er ved at gå op i timer igen, så jeg skal lige huske at tænke en ekstra gang inden jeg bare kører kortet, I guess.

Nå, det blev en forholdsvist kort update i dag, men det vel bedre end ingenting. Desuden skal jeg også lige nå at gøre klar til at Kasper kommer. Vi har jo Criminal Minds-date i aften, med oreos og sodavaaand .
気をつけてねぇーBaii.

Ingen kommentarer: