2010-03-09

★ 生活を楽しむ~

OOKAY! Så var det at man så bort fra indslaget i går, og kom videre i teksten! Trods mit lille emo-attack i går, så kom jeg faktisk i skole - yes, that's right, I DID IT! og selv om jeg kedet mig en lille smule, så tog jeg ikke hjem før tid. Jeg er så mega stolt af mig selv(笑)Og så fik jeg vidst også lige allieret mig med den der tilsyneladende virker som den mest engageret i klassen, til en omgang eksamens læsning. Så nu kommer det forhåbentligt til at køre på skinner igen; for jeg har ingen intentioner om at skippe onsdags timerne. I need to be there. Det ser dog ud til at mine mange timer med dovenskab og jdramas har holdt mit japanske tilpas ved lige, for jeg forstod da hvad der blev sagt, og sådan. No problem~
 Så nu sidder jeg faktisk bare lidt og venter på at jeg skal på arbejde - i tre timer - hvilket virker totalt latterligt, når man er vant til minimum fem timer ad gangen. Men sådan er det jo. Til gengæld kan jeg jo så se et afsnit mere af min jdrama, jeg kan færdiggøre min ansøgning til KU. og jeg kan tage det hele helt stille og roligt. Det faktisk slet ikke så slemt at have så meget fri; jeg var lidt bange for at jeg ville komme til at kede mig for meget, men det okay. Jeg hygger mig ret meget lige nu .  Og hvad der er endnu federe er, at jeg med nedsat tid på arbejdet også har nedsat min trang til at bruge penge. Ikke at jeg mangler penge, men det jo altid fedt at have flere. Det kan selvfølgelig også være fordi jeg inderst inde ved at jeg kommer til at bruge for en million-milliard på fredag ... men den tid, den sorg!(笑)Som sagt er det jo ikke fordi jeg mangler, så jeg skal nok klare den.
Anyways, i aften - i steden for at tage hjem til hende, som jeg gør hver tirsdag - så har jeg inviteret Line hjem til mig i dag !! Og jeg glæder mig så meget til at se hende igeeen. Nu hvor jeg jo alligevel har tiden kan jeg ligeså godt bruge den på at få set alle de mennesker, som jeg ikke får set så tit. Derfor, har Kasper og jeg også inviteret Lulu til lunch på fredag, efter shopping da hun først lige skal have fri fra skole jo. Det bliver så vildest godt.(笑)Omg, jeg er så happy lige nu at jeg bliver nødt til at bruge min energi på noget andet, end at sidde her og skrive.  
BAII

 

[ PS. Se venligst bort fra det indlæg der blev skrevet i går, det er hverken gennemlæst eller efterarbejdet på nogen måde. Men det skulle bare ud på daværende tidspunkt. ]

Ingen kommentarer: