2010-03-14

今:ネリの世界

HALLO __________. Normalt er jeg ikke til de der, virkelig laaange indlæg, but I must warn u; this just might beat the record. For jeg har vidst en del på hjertet denne gang. Sidst jeg skrev var i tirsdags, og det pretty unusual for mig at skrive med så lang tids mellemrum efterhånden. Anyways, lad os starte med onsdag; jeg fik ikke undervist fordi Marina først kunne kl 16, og hvis jeg skal undervise fra 16-17 så kan jeg kun lige knapt nå i skole selv til klokken 17:30. Desuden havde hun vidst nok også været til noget koncert-halløj aftenen inden, så hun var pretty beat up. Men så havde jeg jo en lang morgen til mig selv which was naaaice. And guess what ! Jeg kom sgu i skole, og jeg var der hele tiden! Jeg gik ikke hjem før tid - det var en smule borring som altid, men det nytter ikke noget at jeg ikke får holdt det ved lige, så jeg bed det i mig og prøvede at få det bedste ud af det. Om torsdag tog jeg ud til Benne inden vi skulle til matematik - mest for at få lavet den aflevering vi havde for, som ingen af os havde skænket en tanke før da. Men vi fik det lavet, endda mere end hvad ville have lavet hvis vi var hver for sig. Så vi aftale at vi igen næste torsdag skulle mødes inden og læse lidt sammen - eller, det ikke en deal endnu, men vi snakkede om det(笑). Anyways, så fik jeg også lige lov til at hilse på hendes kaniner og vi købte ind til hjemmelavet bagles . De blev pskyo-gode! Unfortunately fik jeg ikke lige taget et billede af dem inden vi kastede dem ned, men de var virkelig gode.

Og så var det fredag, som jeg jo i længere tid havde glædet mig så uendelig meget til! Det var også en fantastisk tur. Efter jeg havde været til svind-møde på arbejdet fra 9-10 tog jeg hjem og ventede på ♥Kasper. Han ringede så og spurgte om vi ikke skulle mødes i toget kl 11:50 i stedet, og så havde jeg pludseligt travlt. Jeg havde jo forventet at han kom hjem til mig kl 12 og så tog vi den der fra, men nejnej. Han ringede faktisk 11:30 ca, og sagde at han sad i toget - så jeg havde godt 15 minutter til at få ordentligt tøj på, pakke taske til shopping-trip og nå ned til stationen. Men jeg nåede det!(笑)For så sej er jeg nemlig. Vi startede ud med at rippe Magasin for goods. Kasper fandt et mega lækkert sæt i DAY by Birger et Mikkelsen; og jeg fandt Tommy Hilfiger sandaler(til Spain!), samt en top i Saint Tropez. Så gik vi videre til illum; her var det så at ♥Kasper fandt en læderjakke hos All Saints, og serioysly : u're so amazingly h o t z ! dr00lz. Den var mega naice til ham. GUF. Anyways, han fik mig overtalt til at prøve et sæt fra Jane Norman, som bestod af en kjole i sort med lidt floral print og en jakke udover. Aldrig havde jeg troet at jeg skulle tage sådan noget på, men det var nu meget pænt - så det kom med hjem. Derudover fik jeg også købt mere parfume(Bvlgari Black) - men det var mest fordi jeg var løbet tør, så det blev jeg jo nødt til. Så kom vi i Bllack Noir, som jo holdte grand opening i illum her i februar, og det var awsum! Jeg købte dog kun en silke skjorte, fordi jeg i forvejen havde - og jeg lyver ikke - syv poser i hver hånd, så jeg kunne simpelthen ikke overskue at skulle prøve mere, eller slæbe på mere for den sags skyld. Men man kan jo altid komme tilbage når man har tid - så don't worry, jeg er sikker på at det ikke er det sidste Bllack Noir ser til mig(笑). Nå, men så var der ca. en halv times tid til at Lulu havde fri, så vi satte os ind på Baresso og fik noget at drikke. Og tror du så ikke der kom sådan seks piger, der pænt spurgte om vi ikke ville rykke os en tand så de kunne sidde sammen? Jou, fint nok - men så sidder hende ved siden af mig og siger "Det er så nasty at have tunge piercing - det ligner en mugbolle". Hvor efter Kasper jo selvfølgelig ikke kan lade være med at grine, fordi jeg sidder og føler mig truffet. Selvfølgelig er det fint at hun har sin egen mening, men hun behøver ikke sende mig blikke bare fordi jeg kommenterer hendes statement til Kasper. Flyvende knytnæve lige i ansigtet til dig kost. Hvis du skal sige sådan noget så højt at alle i cafeen kan høre det, må du fadenfuckme også tage de kommentare der kommer til det. Nå! men så skrev Lulu, og vi mødte hinanden på Wagamama. Der fik vi naaice food - men selvfølgelig var jeg den eneste som kunne spise deres wasabi-choko-kage, så det fik jeg ikke fordi de ikke ville. Buuh. Men det finfin; så vi tog tilbage til Magasin, bare lige for at gå en rundte med Lulu også - Det ville jo være lidt trist bare at skulle hjem efter så kort tid med hende. Og så fik Kasper også lige købt Annemettes gave i Esprit, men efter det tog vi også hjem igen. Kasper tog så hjem til mig hvor vi så xfactor - og ærligtalt; Anna var SÅ meget bedre end Fireflies denne gang. Hvad sker der for at hun så ryger ud, huh ?! Lorte program.

Og så var der i går, lørdag, efter arbejde - som var mega hårdt! - tog jeg til Kaspers farmor og farfars sommerhus, hvor jeg var med til at holde Annemettes fødselsdag. Eller, jeg var med til noget af den da den jo var startet meget tidligere end jeg kunne nå at være med til. Men det var stadig vildt hyggeligt  Og Luna - Annemettes hund - var der selvfølgelig også. Hun er så cuuuute, aaw. Og vi spilllede ludo, hvor JEG VANDT BIG TIME!(笑)Og nu sidder jeg så her, søndags grim og mega afslappet. Jeg mangler kun det sidste afsnit af 絶対彼氏 - som jeg godt nok har set før, men den er nu meget sød, så jeg tænkte at jeg ville se den igen. Jeg kom sgu aldrig så langt med hverken Bloody Monday eller Fire Boys. 


Såe, min uge har alt i alt været ret så vellykket. Og jeg håber selvfølgelig at den næste bliver lige så god Men nu tror jeg at jeg vil se det sidste afsnit, tude og så hoppe i et dejlig varmt bad. 
気をつけてえぇーね

Ingen kommentarer: