2010-03-22

evoLヽ(≧▽、≦)ノノ

Hellow skanks . Funny, at jeg skriver på en mandag aften ved denne tid, don't u think? For egentlig burde jeg jo sidde i et klasselokale og terpe verber, adj., etc. ... men det er jeg ikke. Og i sidste ende går det jo kun udover mig selv, så hvad fanden. Jeg er bare, endnu en gang ved at opleve hvordan det er ikke at kunne tage sig sammen og være en doven, slatten lort 24-7 - hvilket er amazing, kan jeg så fortælle jer. I love it. Det ikke fordi jeg har lavet absolut ingenting i dag. Jeg har bare kun været på arbejde fra 11 - 14 <-- P O I N T L E S S ! som jeg ser det. Men det var da de 330,- ekstra. Minus de 30kr, for dem købte jeg nylon strømper for, som lissom var et must til på fredag, når jeg skal på NASA med Lulu-giirl. Ser fred til det, og håber det blir funfun! Anyways, i weekenden var de der mennesker her jo, og det derfor jeg nok ikke rigtig har fået tid til at skrive før nu. De kom fredag aften 21:02 - og så startede helvede lissom. De smadder søde, det slet ikke det, men det var sådan lidt belastende. For ærligtalt, det allerede svært nok at være fire om morgnen til ét badeværelse. Jeg kan ikke klare tre mere. Så jeg blev på mit værelse det meste af lørdag morgen, mens de spiste morgenmad, for de havde jo haft førsteret til toilettet. humhuuum. Og så var det lidt som om, at lige meget hvor meget jeg prøvede at byde deres datter noget, så var det ikke godt nok. "Skal vi se en film?" - "huum, neej. det gider jeg ikke." - Nååe, "skal vi spille guitar hero så ?" - "arj, dét gider jeg slet ikke". Jamen så må du sidde der og surmule til du selv kan komme på noget, for jeg gider ikke spilde min tid på det ansigt.

Nå, men det var måske meget godt at jeg blev hjemme her til aften, for der kommer jo lissom the mentalist w00p! Og så har jeg også nået lidt af min matematik aflevering til på torsdag - som jeg btw. overhoved ikke kan finde ud af. Benne; hæælp mig !! - og lige apropos: så min daddy da jeg sagde at jeg ville blive hjemme for at lave matematik i steden for at tage i skole i dag : "og den har du ikke haft hele weekenden til?!" <-- NO! for de der FREAKS har lissom været her, invaderet mit privat liv og Line skulle lissom være her hele søndagen så vi ku se jdrama færdig. Så flet, din bolle !

Og nu er den 20:57 på mit ud, så jeg skal gøre mig klar til Simon Baker on screen yas yas yas!
FARVEL FORHELVEDE __________.

2 kommentarer:

「卡斯帕」 sagde ...

Hvorfor er det lige, at du ikke har sneget et billede ind af den kost du havde boende i weekenden?
Hende ville jeg sgu egentlig gerne have set.

Desuden synes jeg, at du er mega fedladen, burde tage dig sammen og slæbe din krop i skole.

Over and OUT, bitchiz'! :D

ネリア ♥ sagde ...

Hun gad jo i n g e n t i n g ! Jeg er sikker på at hvis jeg havde spurgt hende om vi skulle tage et billede, ville svaret være noget lignende: "neej, det har jeg ikke lige lyst til".

That's no fun, nooo.