2010-03-05

♔ fussy cupcake~

_______HAJ FORHELVEDE. I dag har jeg faktisk oplevet at være så udkørt, at jeg blev så ynkelig til sidst, og var ved at græde. f a i l, I know! Men det er som om at lige meget hvor mange gange man prøver at have en vagt der hedder 09:30-19:15, så det bare ikke noget man kan vænne sig til. Og det er lige forfærdeligt hver evig eneste gang. Ikke nok med det; da jeg står på stationen på vej hjem, skriver jeg til dem der hjemme for at høre hvad vi skal have at spise og svaret var: "Skinke" <-- W H A T ?!?! jeg h a d e r skinke, for at sige det mildt. Så det gjorde ikke just min dag bedre. Dét der til gengæld har været dagens plus er, at jeg har været på arbejde med Line, spist mig mæt i riskager med choko på, Kasper har ringet så vi kunne aftale en date og jeg har lært at overføre billeder fra min mobil til computeren. Det fandenfuckme fantastisk - og ærligtalt også på tide! 
Anyways, i sidste post omtalte jeg noget med at jeg var lidt træt af det hele, og at skulle tænke på uddannelse nu var alt for uoverskueligt - which it still is, men jeg har sandsynligvist fundet et lidt anden vej rundt i systemet, så jeg ikke behøver, disideret at blive uddannet nu. Jeg havde nemlig min "årlige" MU samtale med min chef i går, og ikke alene var det faktisk overraskende rart at komme ud med nogle ting, som man aldrig troede man skulle sige, men også fordi at jeg fandt ud af, at hun har en interesse for at få min videre i systemet hvis det er det jeg vil. Der har nemlig været lidt bøvl med at de gerne ville have mig ansat på fuld tid, fordi de var så glade for mig, men at jeg ikke kunne fordi jeg havde alt mit skole-halløj. Og det vil jo ikke blive bedre efter sommerferien, hvis jeg rent faktisk kommet ind et sted. Det bedste for mig vil jo selvfølgelig være at komme ind på KU, og det har også hele tiden været planen. Men fordi at jeg lidt var en doven ass i gymnasiet, så ligger mit gennemsnit ikke just til en kvote 1-adgangsbillet på KU. Derfor, er jeg selvfølgelig nødt til at søge via kvote 2. Og det også fint nok, problemet er bare at det er to ud af ALLE de der ansøger, som kommer ind den vej. And what are the odds ?! Men så var det min chef fortalte mig at jeg faktisk sagtens kunne blive sendt til udlandet via dem, og arbejde for en periode, hvis det var det jeg havde lyst til. Og det kan jo gavne mig på mere end bare uddannelses området. Det eneste det egentlig kræver, er at jeg for en længere periode er ansat som fuldtid, og evt. har en smule mere ansvar end det. Men hvis jeg nu gør det i et års tid, og så derefter rejser til Japan og arbejder i minimum 6 måneder, så det jo fedt ! Jeg vil jo have muligheden for at kunne tage hjem igen, anytime, hvis jeg hader det. Og når jeg så kom hjem igen ville jeg være 23-24, og det jo ikke en skam at være den alder når man søger universitetet. +at mine chancer for at komme ind så ville være ti gange bedre end nu da. *Though, jeg har ikke helt gennemtænkt det, og egentlig vil jeg også gerne snakke med nogle, bestemte, forskællige mennesker om det først. For deres mening har stod betydning, selv om det egentlig er mit valg og at jeg kun burde gøre det for min egen skyld. Men det kan vel ikke skade at tage et par gode råd fra andre, tænker jeg.

Og så var det jo som sagt at jeg havde fået arrangeret en date med Kasper . Vi skal i illum på fredaaag, og jeg glæder mig allerede rigtig meget. Det har måske lidt at gøre med, at jeg skal finde tøj til Lulus party, woop! og at jeg skal bruge moneyz(笑)men mest af alt, fordi jeg skal være sammen med Kasper igen. Det efterhånden længere og længere tid der går, imellem de gange vi ses. Og jeg synes det møg trist, for vi har det altid så hyggeligt ! Som i onsdags; da jeg skippede japansk i g e n, for at kunne se Criminal Minds sæson start med ham(笑)Det var altså møg fedt !

Well, Jeg håber at I har det amazing, for jeg har det ret så okay - taget omstændighederne i betragtning, ofc. Kun en lille smule stresset, men ikke noget der disideret slår mig ihjel jo. Though, jeg skal tidligt op i morgen, så jeg skal faktisk til at sove - hvilket jeg faktisk glæder mig til at hele mit hjerte lige nu. Der er virkelig intet jeg hellere vil! 

 SOV GODT, bitches

Ingen kommentarer: