2010-03-19

スパー★エネルギー!

_______Hi ! 久しぶりぃぃー Men jeg har det greeeat lige nu(笑). Jeg har lavet noget så kedeligt, som rengøring HELE DAGEN, og nu har jeg bare så meget god energi som skal ud. Så efter alt det tog jeg med min moar ud for at handle - det var hyggeliiigt anyways, det jo som sagt et stykke tid siden og i den tid jeg ikke har skrevet har jeg lavet en masse gøjl, som altid ; I mandags var jeg i skole - mega dygtigt af mig, for endnu en gang blev jeg der fra start til slut. Yay me! og tirsdag tog jeg på arbejde hele dagen. Onsdag var jeg på arbejde fra 09:45 - 18:00, for derefter skulle jeg mødes med Kasper, så vi kunne se Criminal Minds! Og det skal lige siges at det jo ikke var fordi jeg pjækkede i onsdags fra japansk, det var faktisk aflyst! Så alt mit mel er rent endnu. Anyways, vi så det mens vi spise oreoes og drak firefly - mmmh og så blev det torsdag; så tog jeg ud til Benne og hyggede med at skrive en aflevering rent - et projekt som vi skulle aflevere sammen. Og så købte vi en masse candy, fordi vi skulle have skriftlig "terminsprøve" til selve matematik. Og kender I det; jeg kan sgu ikke finde ud af om det egentlig gik godt ? Jeg har absolut ingen anelse. men screw it, det bliver bare rart at få en nogenlunde afklaring på hvor man ca. står jo. Og egentlig, så forventer jeg det værste, så det kan vel kun gå godt.

I dag gjorde jeg jo som sagt rent - yadayada - og nu kan jeg bare føle hvis ting, er det mindste beskidt. Det virkelig forfærdeligt. Eller hvis det er fedtet. Også selv om det virkelig er ingenting, så kan jeg bare mærke det, og det fantastisk klamt. Men grunden til at jeg har gjort rent - for det ved vi jo godt alle sammen kun er noget der sker én gang om året - er fordi at der kommer nogle gæster som skal bo her, henover weekenden. Så der blev jo lissom nødt til at ske noget. Og wupti, et mirakel skete og den syge rengøringskone gik op i mig(笑)for det her er helt vildt, udover det sædvanlige ! men det var nok meget godt. Og så har jeg inviteret Line herhjem på søndag til HYD marton Vi skal fede den, æde slik&kage og bare glo på skærmen. Det bliver jo f a n t a s t i s k ! Og apropos jdrama, så fik jeg hentet the movie til både 絶対彼氏 og 花ざかりの君たちへ. w00p. Hana kimis film var nu meget sød og fun, men jeg var liiige på nippet til at tude over ZK. Det jo forfærdeligt. Egentlig har jeg jo næsten lige set den serie for anden gang, og jeg havde virkelig glemt hvor sørgelig den var. Jeg hylede nærmest ind i skærmen, og det var kun lige knebent at jeg kunne lade være med at græde til filmen, fordi jeg konstant mindede mig selv om at jeg lige havde lagt en knald god makeup. Men jeg glæder mig rigtig meget til HYD med Line, jajajaa~

Men nu vil jeg snart gøre mig klar til xfactor semi-finale. I aften bliver det med mor&far, måske Martin og fimbe-mis. Og vi skal have hjemmebagte boller af min moar - beat that, bitches!

Baii! 

PS.  生田 斗真 IZ TEH HAWTZ! 

Ingen kommentarer: