2010-03-28

楽しかったね ♥

HELLOOW$~ It's been a while, huh. Seks dage, but who's counting, lol. Der er sket en lille smule siden sidst, men nok ikke enough til at skrive en hel roman - but I'll promise to give it my best, I guess.
Anyways, jeg kom i skole i onsdags. Sådan efter Kasper og jeg havde stenet Dolph i, jeg ved ikke hvor mange timer. Jeg elsker den flodhest. Han er min største helt. I love him! Nå! men jeg kom i skole, alene baseret på at Kasper skrev - and I quote: "Let dit fede korpus fra den sofa." Og det var simpelthen dét der skulle til. For jeg kom afsted og det var godt; for vi fik kage(笑)og vi ved jo godt alle sammen, at når jeg får det er jeg simpelthen det tætteste jeg kan være, på at være lykkelig. Og torsdag forløb som så mange andre torsdage; jeg tog til matematik <-- for det pjækker man ikke fra. og så blev det fredag. Jeg kan huske at jeg tog på arbejde, tog direkte til Sillebroen, som er det nye center der er åbnet i Fr.sund. Hvor jeg kort efter fik en sms fra Lulu om at hun ville være på stationen om 30 minutter. Så fik jeg lidt travlt med at komme hjem, for jeg havde jo været på arbejde hele dagen, så en skyller ville ikke lige være af vejen. Men jeg nåede det skam også, eller.. jeg kom ind ad døren, sprang ind i badet og fór ud igen, hvorefter hun stod i døren og sagde "haj du!". Men det endte nu ret hyggeligt alligevel. Hun lagde en naice makeup på mig - eftersom at det jo er hende der læser til kosmetolog, må det også blive hendes job på mig fremover - og så sig selv, hvorefter hun tog afsted for at spise med de andre fra hendes ske på NASA. Jeg var selv først inviteret til 22-23 tiden, så jeg fik bællet en hel flaske martini selv inden, og så var jeg ellers frisk på en lille walk, ALENE. Det skal lige siges at jeg aldrig har været på NASA før, og da min tilstand ikke gjorde mig meget bedre i stand til at finde det, gik jeg rundt i kbh's gader som en anden freak. Og aldrig har jeg fået så mange kommentarer på min vej. Positive såvel som negative. men hey! jeg fandt det efter 39 opringninger til Lulu og 45 minutters gåtur - selv om det virkede som meget længere tid. Anyways, min rus var sådan halvt ved at være ovre efter al den friske luft, og Lulu var stand bacardi da jeg endelig kom frem. Jeg var så, så heldig at hun glædeligt kunne vise mig ind til et bord, som var fuldstændig spækket med drinks - og jeg fik lov at drikke dem alle sammen, hvilket blev gjort. Og bedst som jeg troede at jeg havde haft aftenens højdepunkt, så fik jeg så meget at jeg knap kan huske anything nu. Fantastisk, at man kan være så dum. Og ikke nok med det; jeg tror åbenbart selv at jeg er så meget bedre til japansk når jeg er fuld, så jeg havde på en eller anden måde inviteret Leo. Og han kom sgu. wtf?! Betalte fuld pris for sin indgang, derefter gav han Lulu og jeg en drink hver, og så begyndte Lulu: "åååh Nelly! mine fødder dør nuuu!" Og så skulle vi jo hjem - hvilket jeg stadig ikke fatter hvordan vi kunne. Stakkels Leo men Lulu og jeg havde det fun hele vejen igennem da. Endda også på vejen hjem. Jeg kan huske at jeg mødte Penny fra min gym. klasse og hendes veninde. Og jeg kan huske at jeg blev ved med at spørge to piger hvor lang tid der var, til at toget kom. Det viste sig så at de også skulle af der hvor jeg bor, og så skriger hende den ene "Altså, hvem bor også hér!?" - hvorfor efter jeg fik skreget, i en lidt streng tone måske : "Det gør jeg forhelvede!" og så sagde hun faktisk undskyld. Slet ikke ment sådan, men fuck nu det. Jeg morede mig ganske udemærket. Det var så bare ikke så fun dagen efter, eftersom at jeg var dehydreret så meget, at jeg ikke kunne holde noget i mig. Det var ikke som i tømmermænd, det var decideret fordi jeg var dehydreret at jeg havde det skidt. Og selvfølgelig skulle vi have mega lækkert mad om aftenen med dessert, da der lissom var xfactor finale. ffs. Det så typisk!
 
Nå, men nu sidder jeg så her; søndag aften, har været på arbejde i Fr.sund <-- they needed help and I the hours. Har lige set flashforward med min moar og kage. Og når jeg tænker på at jeg skal på arbejde i morgen, er det som om at min krop bare fuldstændig giver op. Jeg kan overhoved ikke overskue det, selv om jeg bare ingen timer har i øjeblikket. Så mandag og tirsdag skal bare overståes, og det kan fandme kun få for langsomt. Onsdag derimod, der stemmer jeg for at fra klokken 8 - 14 skal det gå så mega stærkt, og efterfølgende skal tiden bare næsten stå stille. For der kommer Kasper og Criminal Minds, YES YES YES. uff! jeg glæder mig så meget.

Anyways, nu vil jeg ligge mig i min seng og se tv til jeg sover ... tror jeg.
Baii! 



PS. Så har Kerzon finally taget sig sammen, så jeg har fået sundt hår igen!(幸)Og Leo? Serously; I'M SO SORRY!

2 kommentarer:

Beauty Addict sagde ...

Åh, Neli det var så sjovt i byen ! Men jeg er altså virkelig ked af at mine fødder bare ville falde af og at du skulle gå sådan rundt D: VIRKELIG!

Marie mindede mig forresten på at næste gang er det altså gayclub, alle sammen 8D

Håber du fik det bedre i lørdags!

ネリア ♥ sagde ...

Haha, det skam i orden! :D det var nok også for det bedste at vi kom hjem. Hvilket jo egentlig kun var pga. Leo, at vi kom det, hahah, det var fantastisk!

YES! Dét skal vi. Meget snart !! 8D

Håber også din hals har fået det bedre ♥ Jeg har det godt igen.