2010-07-01

★ I like it ★

Hei freaks Once again gik der vidst lidt for lang tid siden sidst. Sorry, men shit happens. Jeg har alligevel så meget at lave i tiden, at jeg slet ikke burde sidde her og bruge tiden på at blogge. Men nu har jeg lyst til det, så det gør jeg !


Jeg var ude og besøge min kusine på hospitalet i mandags. Det ser ud til at hun er i bedring; i den forstand at hun altså nu gerne vil have psykisk hjælp. Og det jo altid en forbedring i forhold til hvordan det kunne have været. Jeg håber på at kunne besøge hende igen i næste uge, selv om det er en lidt tight tidsplan jeg har - men man skal aldrig sige aldrig. I tirsdags var det så endelig blevet dagen! Og jeg var med Mia i København hele dagen Det var vildt hyggeligt - som altid. Hun skulle til frisøren kl 10:00 og selve maratonnet startede først kl 16:00, så vi havde rigeligt med tid til at nå hvor vi nu end havde lyst til. Dagen i sig selv startede mega godt, for hende frisøren var seriøst den vildeste kost jeg nogensinde har mødt ! Hun var, så mega sej. "jeg er extension-luder nummer ét!" og "ja, jeg kender det fandme godt! Jeg flippede også ud på en frisør en gang fordi hun havde klippet ti cm. for meget af. 'så nu har jeg klippet alle dine ødelagte spidser af' - 'ja det kan jeg se, men det var lissom ikke det jeg bad om, vel?! din so!" Jeg har aldrig i mit liv hørt nogen snakke så beskidt et offentligt sted, andre end mig selv. Omg, jeg elsker hende! Og jeg vil derind igen, bare for at blive klippet af hende. Seriously! Anyways; bagefter gik vi ned ad strøget og selvfølgelig ind i samtlige butikker der lå, nå nu vi alligevel havde alt for meget tid. Meningen var så at vi skulle ende ved en restaurant, som hedder "Royal Garden" men fandeme så, om den ikke har lukket fra og med den dag og tolv dage frem. Og vi var bare gået så langt for at komme derhen, og deres mad smager virkeligvirkelig godt! Det så typisk mayn. Så vi tog til fisketorvet og åd en club sandwich hver - eller, vi kunne så næsten ikke spise noget af den, men vi prøvede.
Jeg havde i dagens anledning valgt at tage min McQueen tshirt på samt et par sorte wedges fra Vagabond - no jacket, og jeg fortrød det ikke ét sekund. For det første var det jo mega varmt i tirsdags, like 25 grader eller sådan noget. Og når man så skal sidde i samme sal til alle tre film, med en million andre fede folk, så bliver det satme varmt ! Og ja, jeg mener fede mennesker, for det var det der var, sammen med en massen præpubes-børn, som havde skrevet "Bite me!" og "I'm Mrs. Cullen" på deres hjemmelavede tshirts. Og det er ikke fordi det ikke er okay at være fan, for det er jeg vel selv lidt når jeg går til sådan noget, men de skal fuckme ikke sidde og tage billeder UNDER filmen og skrige hver gang man kan se en lille smule hud. Og så skal man ikke sætte sig ved siden af mig hvis man ikke kan komme helt ned i stolen, uden at forvente en eller anden slags reaktion fra mig. For jeg synes, ærligtalt, at det gross. Og det kan godt være at jeg ikke selv er slim, men jeg kan fandenfuckme godt få min røv ned i et biografsæde. Jeg skal ikke have mine bollehåndtag til at hvile på armlænet. Though, så vil jeg alligevel sige at det gav Mia og jeg et godt grin oven på alle de andre forstyrrelser. Så jeg kan leve med det - men det stadig nasty ...

I mellem hver film var der selvfølgelig korte pause, og i den første pause løb vi ud efter is - det var jo som sagt, pæn hot i den sal. Og så er det jo sådan at man på fisketorvet kan vælge en slags is, og så blande den med alt mulig shit, som oreoes, choko, kiks, etc. Så det skulle vi selvfølgelig have. Mias is: lemon sorbet med vingummi, skittles(som hun selv puttede i, lol) og krymmel(ocf.!) Og min is: jordbær is med oreoes, smarties og skumfiduser. AAAWWWHHAHA, mega awesome siger jeg jer! Jeg skal derind igen meget snart, og det bliver kun for at købe den skide is og besøge den mega seje kost i frisør salonen.
 Oh well, jeg har været i fitness igen i dag efter arc. - totalt stolt. Og jeg skal igen på lørdag, hvilket jeg glæder mig vildt meget til Og i morgen skal jeg hjem til Lulu efter work sammen med Kasper og spise aftensmad. Det tror jeg også bliver sygeligt godt! For det bare mere end 100år siden jeg har set dem begge.

Men nu skal jeg i bad, hahaaw.
Baii.

Ingen kommentarer: