2010-07-30

行って来まーす ♥ ♪ ♫

Hello Så skriver jeg endnu en gang - rent faktisk den aller sidste gang inden jeg tager til Belgien i en uge. Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til bare at komme væk fra alverdens! Vi starter ud lidt negativt; jeg vågnede i morges og det forløb egentlig også meget godt indtil min far sagde: "nu går jeg på arbejde, rydder lidt op og så kommer jeg hjem igen" - selvfølgelig i en happy-tone fordi han jo så går på ferie, men tre minutter efter at han er gået ud ad døren, kommer han tilbage igen ?! Da jeg så endelig får spurgt noget alla "Hvad så?" er svaret bare "der kraftedme nogle der har smadret ruden i bilen." WTF?! Den bil har ikke en gang stået på den parkeringsplads i mere end en uge - den er fucking helt ny! Præcis seks dage gammel. Og ikke nok med det så har de også nakket naboens bil - som vi skal på ferie med, på søndag - og en helt tredje bil. Så takket være de mega cunts der lissom har gjort det der, har jeg haft den mest negative dag på arbejdet. Det kan godt være at vi har fået en ny rude i, og sagtens kan køre på søndag - men det kan fucking ikke være rigtigt at man ikke kan lade sine ting stå uden at nogle skal ødelægge alt på den måde. Hvis jeg nogensinde finder ud af hvem de møg cunts er, så kung-fu'er jeg kraftedme deres asses til kina og maltraktere deres ansigter til uigenkendeligheder. Det har bare ødelagt hele min dag det der!

Anyways; jeg ville faktisk blogge om min dag med Kia forleden Vi havde jo sushi-date; finally ! Hvor vi ofc. lavede vores egen sushi, og det blev bare mega godt! Nå, men faktisk for at starte helt rigtig ud, så begyndte det hele da jeg skulle hente Kia fra arbejde kl 16:00 - vi gik ned i Føtex og handlede diverse ting ind, og så skulle vi tilbage til arbejdet for at hente Kias blender og så ned for at tage bussen tilbage. Da vi så sidder og venter på bussen, udråber Kia pludseligt "HVOR ER MIN TELEFON?!" - og den var bare gone. Vi brugte rent faktisk lidt over en time på at lede efter den, men vi fandt den aldrig. Så vi endte med at tage bussen hjem til hende uden den. Og selvfølgelig var hun sønderknust. Men hun blev cheered lidt op da vi begyndte på at lave maden, hvilket jo kun var goooodt Efter det fik jeg lov til at male hende ganguro i ansigt ! mwahaha, det var så naice! og jeg fik faktisk lov til mere end bare paint in face, jeg smækkede nogle klude på hende og gjorde hendes hår viiildt. Hvis jeg skal være helt ærlig; så synes jeg faktisk at resultatet var pænt vellykket. Taget i betragtning at hun rent faktisk er fra vesten og at jeg aldrig nogensinde har prøvet at lave det før. Men I kan vel selv judge - der er en million procents chance for at du nok har mere styr på den stil end jeg. lolz

Efter det var klokken så mange at jeg skulle hjem, og så fik jeg min daddy til at hente mig i den nye flotte Honda-car, som nogen absolut skulle ødelægge! ...mega cunts
I morgen er det min sidste arbejdes dag inden tre ugers ferie. Og jeg kunne blive ved med at sige det om og om igen; FUCK jeg glæder mig! Bare at lave ingenting; ikke tage stilling til sure, utilfredse kunder og bare hygge mig med dem jeg allerbedst kan lide i stedet for Det bliver nok en af de allerbedste ferie til dato. Jeg bliver endda hentet efter arbejde i morgen af Mia. Så skal vi følges herhjem så hun kan sove her; for vi skal faktisk pænt tidligt afsted søndag *dies* men det okaj, jeg glæder mig anyhoow, jeg vil slutte af med Kias og min dessert i mandags, den var yummi ↓↓↓
 

Ingen kommentarer: