2010-07-11

Shiver ♫ ♪

Hallo Jeg har det godt! Selvfølgelig set bort fra den umenneskelige hede og at jeg ligner pis fordi det søndag, så har jeg det pæn godt. Siden sidst har jeg været på arbejde, været sammen med Line og brugt tid sammen med Mia. Surprise. Og så har jeg fået den kærligste besked fra Kasper nogensinde, hihi Så lige nu er alt godt. Jeg er rent faktisk stået pænt tidligt op, i forhold til hvornår jeg kom i seng i går - og det ikke engang fordi jeg skal noget i dag. Mia var her lissom i går aftes/nat, og det bliver aaaaltid mega sent. Men det kun fordi det er så hyggeligt at hun ikke vil hjem, haha.
Anyways, selv om det faktisk er et stykke tid siden den udkom, så ville jeg bare gerne poste GazettEs nye PV, "Shiver". Selve sangen har bare en rigtig nostalgisk, gammel GazettE lyd. Det helt vildt - og jeg elsker den for det! Det viser bare hvor meget de stadig står indenfor det de lavede før. Og Aoi er selvfølgelig stadig mega hot ! Han ligner overhoved ikke en der er en dag over 25år i mine øjne! PV'en minder dog rigtig meget om deres ellers nyeste single "Before I Decay" - bare i sort/hvid/blå denne gang, hvor det i "Before I Decay" er lidt mere rød/sort/glimmer agtigt. Men det fiiint med mig, så længe de bliver ved med at lave noget godt, jeg kan se og høre på


Anyhooow, I kan jo selv se den og rate. Jeg synes i hvert fald at det mega awsome - as always!  
Baii

1 kommentar:

El'Aundra Dolce sagde ...

So I saw your blog. I wanted to invite you to my blog, edk.dolce where I developed the idea for "Featured Followers by Elle © " where I promote all my followers, and give them a chance to attract more people to their blog & for my followers to learn more about them! Check out my blog @ www.edkdolce.blogspot.com
*Elle