2010-07-04

♥ Laugh away.

Hi guys Denne gang skriver jeg med et acceptabelt mellemrum. Please notice! Det ikke fordi jeg har noget specielt nyt, som er så super spænende. Jeg havde bare lyst til at blogge random shit - as always I dag - på min eneste fridag inden fem nye arbejdsdage skal til at begynde - har jeg besøgt min kusine igen. Alle snakker om at jeg kun skal besøge hende hvis jeg har lyst, og hvis jeg kan overskue i fremtiden at skulle investere mere tid "i hende". Og ærligtalt, jeg forstår det ikke ! Hvorfor kan man ikke tage det som det kommer? Hvem siger, at bare fordi jeg ser hende lidt mere nu, så har hun tænkt sig at jeg skal være den hun betror alt til ?! Det kan da lige så godt være, at jeg bare er den kusine for hende, som hun altid har haft. Vi klikker mega godt sammen og det har vi altid gjort, men det betyder jo ikke at vi pludseligt skal fortælle hinanden vores dybeste hemmeligheder. Jeg er jo bare et break fra hendes ufattelig kedelige tilværelse, jeg snakker ikke om hendes sygdom, og jeg graver ikke ned i hvorfor. Jeg er bare den jeg altid har været overfor hende. Alligevel bliver alle ved med at sige til mig, at jeg virkelig skal tænke mig om, og spørg mig om hvorvidt jeg tror jeg i fremtiden ville kunne håndtere det. Ærligt; jeg ved det fandeme ikke ! Jeg finder jo nok ud af det, når jeg når til et punkt hvor hun faktisk begynder selv at snakke om det, før det, kommer vi slet ikke ud i den slags. For jeg gider ikke være den der skal tvinge hende til at komme ud med dét, som alle andre prøver at få ud af hende. Slut!

I går var jeg på arbejde fra 08:00-16:15 - mega hård dag! Men bagefter var Mia der Og vi skulle have været i fitness, men de lukkede allerede kl. 17:00 og hun havde vidst fået det lidt skidt. Så vi tog hjem til mig i stedet for og spiste pizza-mad, mmmh. Og så gik vi en tur, hvor vi bagefter satte os i stuen og så den koreanske/japanske film GO. Jeg har set den et par gange før, og jeg synes den er meget godt. Så den ville jeg godt dele med hende, haha. Og så åd vi en hel pose m&m's. Det var naaaice.
I morgen skal jeg på arbejde, igeen. Og jeg har endda tænkt mig at komme kl. 08:00, selv om jeg rigtig først skal møde 09:45 - men jeg er seriøst i 8 minus timer, pga. de fucking eksaminer. Og det er alligevel omkring 1.000,- så jeg må få det reduceret så meget som muligt, mens jeg stadig kan. Regner jo ikke med at fortsætte som fuldtid efter september - eller, det håber jeg virkelig ikke! Jeg gider ikke mere.

I fredags var jeg jo hjemme hos Lulu efter arbejde, sammen med Kasper Og Lulu havde lavet mad til os. Det smagte mega godt, og jeg glæder mig virkelig virkelig meget til næste gang. Efter vi havde spist løb vi endda ned på DSB kiosken og købte en is I love it.


Baii.
PS.  I dag er der lige præcis 28 dage / 4 uger til at jeg har tre ugers ferie! FUCK YES!

Ingen kommentarer: