2010-07-25

♥ rinG dinG donG

Haj Jeg vil godt starte ud med at sige, at jeg har mega godt ! Jeg har hørt SHINee den sidste times tid, mens jeg har redigeret billeder til dette indlæg, og deres musik gør mig bare i mega højt humør. Anyways, jeg var ude hos min kusine i dag; og hun har fået det meget bedre. Det så rart at se Ogogog, så var der jo min date i går med Kasper og Mia. De skulle lissom møde hinanden for første gang, og det gik bare mega godt. Det var så hyggeligt - jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til at vi skal lave nogen lignende igen. Så derfor er jeg bare mega lykkelig; plus at jeg jo fri-weekend. Det mega rart at slippe for jobbet! Nå, men eftersom at jeg lissom var i kbh med de to lovable tosser i går, følger der ofc. også et mega penge forbrug - yes that's right, jeg har endnu en gang formået at bruge alt for mange penge. Ikke at jeg ikke kan lide det - jeg elsker det jo - men jeg skal på ferie om en uge, så jeg burde jo egentlig holde mig og spare til hvis nu man skulle finde noget lækkert i udlandet. Men jeg kan bare ikke lade være, nå! Jeg købte to toppe; mest fordi jeg har fået en forkærlighed for hvide, a-formede toppe med et eller andet sort/sølv/glimmer-print, og de to passer jo den beskrivelse pænt godt, så de skulle med mig hjem

Så var vi selvfølgelig lige i illum og vende, fordi Esthetique på fisketorvet ikke havde min parfume. Og så kan man jo ikke lade være med at kigge sig lidt mere omkring, når nu man alligevel er der. Og jeg kan virkelig ikke stå for Bllack noirs design, det virkelig lækkert ! Og når man ikke må købe det hele må man jo nøjes; og det blev så til en mega fed, glimmer cardigan. Jeg vil have den med mig overalt ! ↓↓↓
Jeg er faktisk overrasket over hvor meget jeg elsker den, sådan efter at jeg er kommet hjem. I forhold til da jeg købte den. Men det jo kun fin fin. Skoene på billedet er ved at være et stykke tid siden jeg købte dem, men dem er jeg også mega glad for. Kostede ingen penge og det så mega comfortable at gå i. Jeg synes bare I skulle se.
 Anyhooow, i morgen skal jeg på sushi-date med Kia fra mit arbejde. Det skal nok blive hyggeligt; specielt fordi det er hende der skal lave det til mig, hahaaw. Og så skal jeg hænge med Mia til træning efter arbejde, på tirsdag. Så jeg har lidt at se frem til. På søndag rejser vi så endeligt til Belgien - Det blir mega awesome! Ferie, ferie, ferie nuuu! Jeg vil bare gerne langt væk fra arbejde og alt der hedder kedelig hverdag, ect.

Anyways, nu vil jeg spille Heroes med Marcus + I haz Skittles. 
Baii.

3 kommentarer:

[희정] Hee Jeong sagde ...

lol freaky, da jeg trykkede mig ind på din blog skiftede min itunes til shinee - ring ding dong D: <3

omg, den cardigan er FOR fed, girrrl !! *A*
+ dine andre nye indkøb er også vildt nice!

Beauty Addict sagde ...

Gotta love the tops !

Har du virkelig allerede snart ferie ? Så skal du have en god tur til London :D

ネリア ♥ sagde ...

thx, both of u :D ♥

Haha, Jeongie; det sådan et trick, som kun jeg kan 8D

Lulu; jae, jeg har ferie ♥ men jeg skal ikke til London i denne sommeferie, det blive nok først i efterårsferien, eller.. sådan noget :) Men jeg glæder mig virkelig til ferie! D;