2010-06-25

ONLY 4 DAYS TO GO! ★

Hei Endelig er det weekend, mayn! Jeg har ventet længe på den føler jeg. Også selv om ugen i sig selv ikke har været det værste, så har det været lidt hårdt alligevel. Men jeg kan se på min plan at 5 dages arbejde i træk, er noget jeg skal til at vænne mig til. Pisse fedt at min faste fridag skal skifte mellem mandag og lørdag. Sådan er det jo, hvis det viser sig at være fuldstændig uudholdeligt, så må jeg jo gøre noget ved det, right.
Anyways, udover at arbejde i denne uge har min mor haft fødselsdag og jeg har igen været vildt meget sammen med Mia. Jeg har rent faktisk tilbragt hele fire dage med hendes selskab, inkl. i morgen, hvor vi skal i fitness world - IGEN! Vi totalt seje, haha. Jeg har aldrig nogensinde i mit liv været en sportslig type, og heller aldrig nogensinde havde jeg forestillet mig at jeg skulle joine et fitness center. Men det totalt naice, at vide at man selv har taget initiativ til at få forbrændt lidt og man presser virkelig sig selv mere når man gør det sammen med en man kender. Yderligere er det totalt godt opstillet! For når man går/løber på løbebåndet så står det vinklet, så man kan se udover stationenspladsen, og så kan man jo så stå og udpege alle de krops former man absolut ikke vil ende med at have, og så kan man lige pludseligt godt give den en ekstra skalle. Vold naice !

Eclipse Official trailer #1



Eclipse Official trailer #2



Om fucking fire dage er det tirsdag og så skal jeg til forpremiere på Eclipse(maraton) med Mia! Det bliver så viiiildt godt! Egentlig troede jeg først at jeg havde fri kl 13, og så skulle jeg joine hende. Men min chef har åbenbart valgt at give mig helt fri, så vi tager til frisøren først og så skal vi ind og spise noget godt frokost. Derefter skal vi selvfølgelig bare slå tiden ihjel til filmene starter. Hvilket jeg selvfølgelig ikke tror bliver noget problem, at all! Og man har lige fået løn - vildest godt. Jeg glæder mig så meget, det helt ubeskriveligt. Havde aldrig troet at hun ville invitere mig med på sådan noget(den gang hun gjorde det - for det pæn lang tid siden nu). Og nu er der bare kun få dage til, og det virkelig bare mega fedt !
Selvfølgelig kommer der heavy image-post så snart jeg har tid og I skal nok få alle detaljerne. Lige nu er jeg bare så hyped på lykke at jeg ikke har overskud til mere end det her, haha.
Baii.

Ingen kommentarer: