2010-05-12

liquid love・・・

Hello! Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg havde tænkt mig med at blogge igen allerede. Jeg har ikke oplevet så meget nyt, andet end lange arbejdsdage, aflysning af aftaler og heavy scanning af indersiden af mine øjenlåg. Mine lange dage på arbejdet - som f.eks. i går da jeg var på arbejde fra 09:45 - 21:30 - er jo fordi jeg finally er blevet ansat på fuldtid og jeg skal aflevere min kontrakt underskrevet på mandag. Når jeg kigger på min plan i forhold til dem jeg tidligere har fulgt, ser det noget så uvirkeligt og uoverskueligt ud. Jeg kan slet ikke fatte inde i mig hoved, at man kan arbejde så meget! Men når jeg så kigger på hvor mange ekstra vagter der alligevel er sat på de gamle planer, så løber det faktisk lige op. Udover det har jeg jo også kun en enkelt gang matematik tilbage, så de timer går jo også bare derfra og over til betalte timer i stedet. Which is good, I guess. Den mere triste del af min current tilværelse, er jo så mine aflyste aftaler. Og det skal lige siges fra start at jeg ikke bebrejder nogen som helst, overhoved ! Man føler sig bare en lille smule overset måske, en gang i mellem, sådan når det ikke bare er én der aflyser men faktisk flere. Heldigvis sagde Kasper ja tak til at tage med ud at spise fredag aften, efter jeg har været på arbejde. Så det letter lidt
Anyways; I dag var det så at Kia - min kollega - og jeg blev enige om at vi en gang om ugen skal have en speciel dag hvor vi tager et eller andet flippt på. Man har lissom kun det sjov man selv laver, og med det her kan vi måske give lidt flere kunder et smil på læben. Det har så resulteret i at vi på fredag skal have fodbold-suits på. Jeg er rød og hvid; danmark, og hun skal være gul og grøn; brazil. Og vi snakker altså, tshirt, sokker, wristband, kasketter og shorts, der matcher! Det bliver så naice. Og lidt grimt, men vi kickstarter vores weekend begge to med det, så det okay. +jeg jo tidligere har været fugly på arbejde; vi taler fastelavs udklædning som sort kat <- I'm like, what the fuck was I thinking ?! Det her virker bare en smule mere insane, så måske er det derfor jeg har lettere ved at acceptere det

Nu skal jeg spille Heroes med min naboknægt, Marcus, mens vi æder os mega fede i candy og drikker cola.
Baii.

Ingen kommentarer: