2010-05-10

are u a nasty gal? & blah blah...

Godaften everybody ! Kender I det, når man bare har vildt meget brug for et eller andet humor-kick? Og egentlig, så er sådan noget ransom fun, som latterlige jokes, bare ikke rigtig sjovt. Sådan når man trænger til at grine fuldstændig uhæmmet og grimt, til man ikke ved hvad man griner af mere, og så griner man bare ad hele situationen ? Sådan et kick kunne jeg virkelig godt bruge like, lige nu! For jeg sidder ærligtalt og er halv-sover, med alt for meget makeup i skærmen. umm, og det har så resulteret i, at jeg har stenet youtube, igeeen. Mest "Hvor fanden er Herning?" det fuckme-fedt!(大笑)Jeg elsker når Linda P. og Mick Øgendal skændes i kiosken (afsnit 5). Men det kunne jeg ikke finde på youtube - min nabo har dvd'en, så jeg har også set lidt tv. Men "Tak for i aften" er også fun. So, I'd like to share this: ...ellers dør baby ↓↓↓


Anyways; Jeg er ked af at der stadig ikke er kommet ferie billeder fra Spain op yet, men jeg har bare ikke fået taget mig sammen endnu. Måske på torsdag, hvis ikke jeg finder på noget andet. Kasper er alligevel til guldbryllup, så han kan lissom ikke hjælpe mig med at få tiden til at gå. hmpf. meeen, i morgen aften efter arbejder - som allerede slutter kl. 18, yayz - skal jeg hjem til Lulu og spise! Jeg glæder mig vildt meget, det var så hyggeligt sidst og jeg har ikke set hende i lang tid. + at jeg altid får noget lækkert at spise når jeg er hos hende(笑)Så det skal nok bliver super godt!! Men nu går jeg ned og spiser aftensmad og bagefter vil jeg lave layout updates og andet fun på min blog. For den er blevet kedelig igeeen.
Hav det godt til næste gang

2 kommentarer:

Beauty Addict sagde ...

Hej Neli ! Sorry at jeg måtte aflyse D: Undskyld!

ネリア ♥ sagde ...

Aj, det altså okay! Det ikke ligefrem noget du kan gøre for jo :) jeg havde bare glædet mig - som du kan se. Men vi finder bare en anden dag jo! :D Okay? ♥ Du skal ikke tænke mere på det.