2010-05-30

coming up : 数学の試験↓↓

Hi Jeg er vidst ved at miste min rutine med at skrive blog, huh'. Sorry abt. that, jeg er sikker på at jeg kommer stærkt igen, når jeg en gang har fået overstået den her sindssyge periode. Jeg ved seriøst snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv? Primært skylder jeg skylden på mine eksaminer, men det jo så meget mere end det. For havde det kun været pga. dem, ville det hele jo gå i sig selv efter - men, jeg ved at det kommer til at fortsætte selv om jeg snart har overstået de skide prøver. Og jeg ved godt at alt jeg gør er at whine, og at det ingen steder får mig. Men jeg ved bare ikke hvor jeg ellers ... skal komme ud med det. It's hopeless. I'm hopeless! Jeg har min første eksamen i morgen faktisk. Og nu mere jeg læser desto mere forvirret bliver jeg. Jeg forstår ikke det l o r t. Hvem har også fundet ud af at man skal kunne den slags i hoved, når det er så mega besværligt. Der giver jo absolut inden mening, og man kan på ingen måde finde nogen taktik som måske kunne gøre det lettere at huske, neej nej. Så jeg regner med at jeg i morgen skal ind og så foran to i ca. 30 minutter, for at gøre mig selv til grin.

Og jeg har ikke engang skænket japansk eksamen en tanke endnu. Jeg havde tænkt at det ville gå mig bedst hvis jeg koncentrerede mig om én ting ad gangen, frem for at mixe det fuldstændig uhæmmet. Men det gør mig altså ikke mindre fustreret. Jeg har jo på forhånd givet op, ja. Jeg regner ikke med noget som helst! så kan det jo kun gå mig overraskende godt. Selv om det er lidt fail ikke at have nogle forventinger til sig selv, for så kommer jeg jo ikke videre.
Buhbuuh, men nu piver jeg jo bare. Og det her indlæg giver absolut ingen mening. Men det skulle det heller ikke. Jeg ville bare ud med mine frustrationer, selv om jeg heller ikke riiigtig har tid til det. lol. Billederne ovenover fortæller lidt om mit liv pt. udover eksaminerne, enjoy.

Nu prøver jeg lige én gang til.
Baii skanks.

Ingen kommentarer: