2010-12-01

I want Lanvin ♥ not flowers.

Glædelig 1. december Hvis man kan sige sådan noget, lawl. I'll do it anyway. I går var jeg for første gang i lidt over en måned, til japansk igen. Det var forfærdeligt. Ikke alene har fraværs perioden(grundet sygdom, hrhhm) gjort at jeg føler mig mega meget bagud, det overhoved ikke sjovt at være der. Det kan godt være at jeg ikke burde udtale mig sådan, om folk jeg ikke en gang har snakket med, men alle virker bare så mega kedelige. Jeg kan ikke forstå at de eneste grin der kan høres i den klasse er mit eller Mias. Så demotiverende ! Anyways, når nu Mia og jeg alligevel var i kbh, var jagten på julegaver jo åbenlys at bruge mellemtimerne på, and so we did. Problemet er bare, at jeg ikke fandt noget til andre end mig selv ....... great. Menmenmen, det jo en nødvendighed at have bare én af de ting der bliver lavet, når der er gæstedesigner i h&m. Og faktisk - efter at have kigget kollektionen godt igennem på nettet - fandt jeg den eneste ting jeg synes var bare nogenlunde noget jeg kan bære. Og så hang den der selvfølgelig kun i en str. small. "som om jeg nogensinde kan hoppe ned i sådan en lille sag uden at sprænge den !!" men jeg prøvede den alligevel, og den sad bare super perfekt ! Så nu jeg ikke kun glad for at jeg har noget fra LanvinH&M, jeg behøver heller ikke føle mig som det største svin i verden.

Så nu mangler jeg bare lige så mange gaver, som før. Men der skal mere til at ødelægge mit humør i tiden - det nemlig meget snart jul nu. love it ! Har allerede lavet juledekorationer til min mor, som fylder alle ledige hylder i stuen, og så er julepynten så småt ved at overtage resten af huset. Heldigvis skal min lille fætter og kusine holde jul her, så juletræ er et must. Vi havde intet sidste år, da vi alligevel holdte jul hos nogle andre.
I weekenden skal jeg til Jylland, for at deltage i min farfars 80års fødselsdag. Er jeg tarvlig hvis jeg siger at jeg et eller andet sted ikke har lyst ? Det ikke fordi jeg ikke vil se dem, for det gør jeg sjældent. Det bare fordi at vi skal sidde tre på bagsædet af en bil i tre timer og jeg er bare generelt så mega smadret i hele min krop. Jeg vil bare sove! Men alternativet er selvfølgelig at arbejde lørdag+søndag 10-17. Så måske det andet slet ikke er så skidt. Ville bare ønske jeg også måtte tage en med.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Oh my gosh, that top is AMAZING!!!
We dont even have a H&M here omg :( I really want it!

Beauty Addict sagde ...

Ei, det er en fantastisk top !!
Men dine udsigter til weekenden D; altså øv, 3 timer i en bil er altid virkelig kedeligt. Især hvis man bare vil sove !