2010-12-12

&meeah-boo ♥

Hello hello Det har været en amazing weekend ! Og det er næsten en underdrivelse - til gengæld har det også været min sidste weekend inden jul. Jeg synes dog at jeg har brugt den nyttigt, sammen med Mia - vi har shoppet, spist ude, set film, etc. En rigtig rar afrunding, lawl. Jeg har faktisk ikke så meget at skrive, for det gider jeg ikke. Så jeg uploader bare billeder af mine indkøb og så finder jeg på noget andet.


Jeg kunne ikke stå for denne vest, da jeg var i Sand - random bluse fra i sommers, for at vise vesten bedre frem.



Sko fra Friis&Company, selv om jeg ikke er stolt af at eje noget fra dem, da jeg ærligtalt synes det er en omgang crap de tilbyder til alt for mange penge. Men jeg kunne alligevel ikke stå for dem.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Love the shoes! That Compant make great things!! :D

meeah ☆ sagde ...

love på new stuff :D det er totalt amazing!
tak for en mega naice weekend cupcake <3 sådan skulle alle weekender være ^__^