2010-12-17

★ Fuck sex - we want shoes !!

I'm SO gonna buy these babies! Når de en gang - sammen med resten af Topshops spring collection 2011 - kommer i butik. De er så meget over the top at det næsten ville være dumt andet. Jeg så dem for første gang i ELLE eller VOGUE omkring september-oktober, og jeg nærmest døde indeni. Og sjovt nok gik der ikke lang tid før end at Mia spurgte mig "omg! har du set de der lucit stripper heels der kommer til foråret? MUST HAVE, MUCH!". Og jeg kunne jo ikke være mere enig. 

Anyways, det var bare en lille appetizer for det her indlæg - jeg havde kun tænkt mig at give en kort update, da jeg stadig ikke er særlig god til at uploade noget så ofte. I går var Mia her - igen. Hun hentede mig kl. 16 efter arbejde. Og once again, da vi kom hjem åd vi choko-fondue - det så dejlig nemt når man faktisk har et apparat der er lavet til det. Så er det svære bare at lade være. Til vores choko orgie så vi så ラブコン. En ret sød historie, synes jeg. Ikke noget fantastisk skuespil, eller vild drama, bare stille og rolig. Og en lille smule funny - hvilket var hvad vi havde brug for. Så vi var udemærket underhold i den time og 39 minutter.
Månedens sidste moniez har jeg valgt at spendere på en million blade - why? I reeeally don't know. Jeg følte det bare tiltrængt da jeg så på dem. Og som det sidste vil jeg godt lige share et billede eller to fra et af de blade, som er så mega fucking sex ! Enjoy

.··..··.     .··..··.
`·.'      `·.'

- Men nu er jeg nødt til at tage på arbejde - der er kun 7 ud af 9 dage tilbage, YESH! 

3 kommentarer:

meeah ☆ sagde ...

tak for i går nellyy. hyggeligt as always ♥
srsly.. kan slet ikke vente til den kollektion kommer i butikkerne. de sko er bare to die for! forår NU tak! :D

Jill sagde ...

Haha Nelly og Mia i Stripper sko, det vil jeg glæde mig til ^^

Beauty Addict sagde ...

Fåååck, de sko - must have ! <3 <3

Smex i billede form, btw..