2010-09-01

♥ Loveaholic~

Hello Det er lidt for lang tid siden ... but who cares, der er alligevel ingen der læser mit crap - så jeg kan vente lige så længe jeg vil med at skrive noget som helst. Anyways! Der er sket en del siden sidst; Jeg er startet på arbejde igen efter ferie, jeg er startet i skole igen, jeg har brugt rigtig mange penge igen, jeg har hængt ud med Mia en del og lidt Kasper Jeg har fået dermal - selv om jeg tror jeg har nævnt det én gang før. Og så har jeg haft en bdaaay, selv om jeg virkelig ikke er særlig meget for at indrømme det. Og en masse andet har jeg lavet~ So here comes the biography:
 Selv om jeg helst ikke vil brokke mig, så det altså fuck hårdt at starte på arbejde igen + skole. At have 37timers arbejde ved siden af ca. 10timers skole er ikke nemt, når man ikke kan arbejde samme dag, som man går i skole. Jeg har virkelig ingen fritid føler jeg. Og når jeg endeligt har fri vil jeg bare gerne sove - og tanken om at det lissom skal stå på i et års tid er ved at slå mig ihjel indefra! Though, så nyder jeg hver tirsdag - som er dagen hvor jeg går i skole. Kemi begynder allerede 8:00, så jeg skal hjemmefra ved syvtiden. Det varer så til kl 11:25 og så starter japansk først 17:00 - så jeg har en del mellemtimer jeg skal have slået ihjel der. Der er jeg så, så heldig at ikke bare hvem-som-helst, men MIA faktisk har præcis de samme mellemtimer. w00p! så dem bruger vi på at gå strøget tyndt og spendere alle vores penge på kaffe og spas Det var i hvert fald ubeskrivelig hyggeligt i går. Og der her var noget af det jeg fik ud af den tur ↓↓↓


På fredag har jeg en kort dag på arbejdet - for once! 09:30 - 16:15, så der kommer Mia og henter mig og så skal vi være sammen med Kasper også. Nærmere detaljer om hvad vi skal foretage os er ikke kommet, så det kan jeg ikke engang prale af.
Og så er jeg jo som sagt også blevet det ældre. Det kan godt være at alle andre der er ældre end mig synes det er plat, men fuck hvor jeg føler mig gammel. Jeg er nu over 20, sådan officielt og det føles ikke rart ! Det eneste der er godt ved det, er ens 67 bedsteforældre der alle sammen synes at man skal have en lille sum penge for "hyggens skyld". Jeg brokker mig ikke over det, kun at jeg skal blive gammel, fed og hænge som et andet s v i n. Det gider jeg ikke ! Jeg melder mig ind på et plejehjem nu, så kan jeg sidde der til jeg dør - selv om jeg regner med at der er lidt tid i nu, men stadig! Anyhoow, jeg har ikke fået taget billeder af mine gaver, så det må i vente med. Jeg kan dog sige at jeg har fået en Bvlgari Black parfume, en brødkurv (?), to kaffekopper fra bodum, Dior mascara, Dior foundation, lidt slik og de der penge. That's it, baii
Leave a comment! - xoxo Nelia

Ingen kommentarer: