2010-09-05

Sugar sunday ♥ //mini update.

Hi guys Det søndag og derfor tid til at lave absolut ingenting! Der er godt nok søndags åben de fleste steder +Øksnehallen har kæmpe designerlager salg, men jeg har valgt at blive hjemme alligevel. Jeg synes dog også at jeg har fået det bedste ud af dagen indtil videre. Jeg har ikke levet af andet end chokokage og en fed kanelsnegl til morgenmad - fedme? I know! men jeg elsker deeet Ellers har jeg bare chillet med lektier, set Victoria's Secret Modelshow på tv2 zulu og nydt at jeg ikke skulle på arbejde. Jeg har dog i baghoved at jeg skal afsted i morgen tidligt, til en lang dag - hvilket jeg på ingen måde kan finde motivationen til. Det jo forfærdeligt !
 Anyways, så fik jeg også snakket ud med min far i går, omkring tatoveringerne jeg gerne vil have. Han var overraksende rolig omkring det. Jeg er klar over at det er mit eget valg og at der faktisk ikke er andre end mig selv der skal tage stilling til lige netop det, men hvis jeg ikke får talt ud med dem om det, har jeg det som om at jeg prøver at holde det hemmeligt for dem - og det vil jeg jo bestemt ikke. Så det var rart, er faktisk helt lettet over det. Så nu venter jeg bare på at jeg kan få en tid og så det go go go~!
Da jeg her den anden dag gennemlæse de utallige blogs jeg nu følger med i,  indså jeg hvor mange der faktisk har billeder af dem selv på deres headers - og jeg synes det mega naice! Jeg er så mega fail at jeg ikke kan finde ud af at lave noget der er så godt, så jeg lader bare være - og så snakker vi ikke mere om det. Men specielt to synes jeg er værd at nævne; Vivii/Cupcake Couture som godt nok har haft et par stykker af sig selv, men som alligevel hver gang formår at gøre det mega naice at se på. Og Ane/Jeongie som - i hvert fald af hvad jeg har set - har lavet sin første header med sig selv på. I thinks it's awsome, keep it coming guys

Jeg skal have lavet de sidste lektier ....
Baii xoxo Nelia゚+。.

3 kommentarer:

[희정] Hee Jeong sagde ...

fede dage er nogle af de bedste dage :D<3

~ og awh hvor er du sød! *^^*<3 jeg synes bestemt også du burde få en header med dig selv på, så pretty som du er, NÅ! :DDD

Beauty Addict sagde ...

Det lyder bare som en hyggelig søndag <3

Men, bliver helt nysgerrig, hvilken tatoo skal du have ?

ネリア ♥ sagde ...

Jeongie >> du kan selv være pwettyyy~ nå 8D

Lulu >> jeg skal ha STARS, og massere af dem :D jeg glæder mig virkelig meget :')