2010-04-11

I fall asleep in hospital parking lots

Helloow everybody ! Det' søndag, endelig! og hvor er det fan-fucking-tastisk I dag har jeg så endnu en gang opnået at lave ingenting. Mest fordi jeg var så smadret efter i går, men jeg kan ikke lade være med stadig at finde det en lille smule fustrerende. Det med at man har en hel dag hvor man teknisk set kan lave hvad som helst, og så ender man med at spilde tiden i sin seng, på en sofa eller foran sin computer. Deprimerende. Virkelig.
Anyways, apart from that; jeg har fået fixet mine negle, hvilket jeg er ret glad for. For de var rent ud sagt pretty dull. Så nu er de blevet en smule friskere at se på efter en omgang manicure. Self-made of course, men ikke desto mindre er de knapt så kedelige. Så har jeg også fået set Sherlock Holmes - den nye - men min moar. Stenet aaalt for meget youtube. Og inviteret naboen til middag i aften. <-- In short : Accomplished absolutely nothing. Men så igen, jeg har jo altid noget jeg kan se frem til - og det burde jo så holde humøret oppe på dage som denne. Som for eksempel at der kun er 16 dage til at Kasper og jeg tager til Spanien w00p ! At jeg har fri næste weekend, yes! Og at rent faktisk har noget at lave samtlige dage i næste uge. Though, det kunne være rart at få set både Lulu og Line igen. På et eller andet tidspunkt. Det føles efterhånden som lige for lang tid siden. Men det kan jo være at der bliver tid imellem alt det andet snart - so I hope!

Det her er resultatet af "alt for meget youtube watch". Enjoy!


 BAii!

3 kommentarer:

FRANCESCA sagde ...

fantastic video!!!
pass to my blog and follow me ;)
xoxo francesca
http://fashionthrowmyblueeyes.blogspot.com/

ネリア ♥ sagde ...

lol, thank you I guess. I found it on a very dull Sunday and it actually kinda cheered me up.

Anonym sagde ...

nice blog sweety!!!! I LIKE it!!! i folloW you I hOpe You Fooolllooww me TOooo???
kissssss from germany ;*)