2010-10-24

drinking Jack all alone in my local bar

Hello Haven't been updating for a while now, huh. Men det jo så det sædvanlige - no excuses. Jeg har oplevet mange forskellige ting siden sidste update, mange gode, enkelte knap så gode. Jeg har til at begynde med været i biografen to gange; første gang var med Mia&Kasper i Palads. Vi var inde og se Incepcion. Den var okay - jeg havde ikke sat mig helt ind i hvad jeg burde forvente, så jeg blev i hvert fald ikke skuffet. Men defenetly pengene værd. Og så var jeg inde at se Paranormal Activity II med Kasper i går - jeg blev nødt til at se efter om den var lige så god som 1eren. Og den var egentlig heller ikke skuffende på nogen måde - nu fandt jeg ikke den første vild  uhyggelig, men 2eren var i hvert fald ikke dårligere end 1eren.


Jeg har også været i syg i starten af ugen. Det var kun en enkelt dag jeg meldte mig syg fra arbejdet, fordi de andre dage lå på mine ellers så få fridage - ret dårligt. Havde det lidt dårligt med at gøre det, da jeg er ansvarlig for vores praktikanter og der skulle starte en ny om mandagen, men det var lissom ikke min skyld jo. Meen, det kunne jo så også have været meget værre; det var bare lidt forkølelse blandet med en omgang halsbetændelse. Det var så også første gang i et år at jeg har været nødt til at melde mig syg - det sker virkelig sjældent. Heldigvis var det ikke til at dø over denne gang. Jeg hyggede mig i sofaen med en masse the og halspastiller



I sidste uge - faktisk i mens jeg havde time - bestilte jeg en ny phonestrap, fordi dem jeg havde var lidt lame. Jeg ville gerne have noget der skrev "attention!" og det kan man vidst roligt sige at jeg fik, hahah. Men selv om den er lidt voldsom så jeg faktisk vildt glad for den den passer så godt til min telefon, og hvor tit ser man lige det der ?! Og det kan godt være at det er lidt fucked, men jeg har givet den et navn, lawl. Min telefon har også et navn, så hvorfor skulle den ponpon-pelsklump ikke også have et ?!  E-E-E, I LOVE IT  



6 kommentarer:

meeah ☆ sagde ...

OMG! elsker ponpon-pelsklumpen xD ♥ *____* soooooooo pretteeeeyh

ネリア ♥ sagde ...

Oh yeeeah ! vent til du ser den in fucking realz! :D

Jill sagde ...

Hvad hedder pelsklumpen pompon så? Pachi?

ネリア ♥ sagde ...

noo jiller :D den hedder Jackson 8D hahaaw ♥

Jill sagde ...

But Whyyyyy?

ネリア ♥ sagde ...

Fordi det naaaaice ! XD